chello is zwaar k*t :(

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
hier is Chello weer heel erg slecht :(
ik moest vanmorgen 3x de modem resetten en de comp (router) 3 x opnieuw opstarten voordat het internet het deed.

soms doet de modem zelf ook raar (gaan alle lampjes in verschillende kleuren branden)
nu doet internet het wel maar hij werkt bv 30 sec en dan valt ie weer een min uit :(

is dit bij meerdere mensen ?
is dit een storing? of ligt het aan mijn router? (win2k als router en os op beide systemen)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op deze pagina staan geen storingen of werkzaamheden voor vandaag...

They made me do it.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Chello heerst!! Ik heb nooit problemen, kan altijd downloaden met 180k, 1x in de maand ligt het er wel eens een ochtendje uit, maar dat boeit helemaal niet!!

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

storingen verschilt per regio.. de ene heeft gewoon verschrikkelijke snelheden/ geen uitvallen. De ander ergert zich aan chello..

Al dat gezeik erover..daar kan je leuke zeer lange topic voor starten. :Z

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

In welke regio zit je?

Stuur eens een ping en een trace naar chello op via de support pagina. Ik kreeg geld terug.

Money for nothin' and your chicks for free

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik woon in Noord Brabant
in de buurt van eindhoven

normaal is chello ook supersnel hier en valt zeer weinig en kort uit. maar omdat hij nu afwisselend uitvalt dacht ik dat het misschien een storing was

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

mm. hoor wel vaker dat oost en noord holland meestal problemen hebben.. bale :(

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

alweer klachten over chello!?!

:O

Ne chello zal het nooit zijn voor /me

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 09:57 schreef DeX het volgende:
alweer klachten over chello!?!

:O

Ne chello zal het nooit zijn voor <font color="#df040f">* frenkpie
</font>
@home is ook niet geweldig ;)

Verwijderd

Jaja, ik liep eerst ook te klagen over chello, maar nu hebben ze alles bij ons in de buurt aangepast, nu klaag ik niet meer. :)
Continu 180KB/S alleen de upstream zou ietsje sneller mogen, maar dat hoeft niet persee.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 08:27 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Chello heerst!! Ik heb nooit problemen, kan altijd downloaden met 180k, 1x in de maand ligt het er wel eens een ochtendje uit, maar dat boeit helemaal niet!!
Idd, nog nooit klachten gehad hier in de buurt :)

Verwijderd

Chello is eigenlijk helemaal niet zo slecht:), ik had er in eerste instantie ook wel problemen mee, maar dat viel later toch nog wel mee. (Regio Leerdam). Nu zit ik practisch altijd te downloaden met 187,5 kb/s :7.
Ook met Coax' modemtester (http://www.coax.nl) kwam mijn verbinding er prima uit
[ModemTest128] : 87.3%
[ModemTestBig] : 100.0%
Dus ik denk dat het eventjes kan duren voordat er een goede verbinding bij jou in de straat is, maar dat duurde bij mij ook even. En nu heb ik er plezier van *D

Verwijderd

Hier in Ede is chello op het moment ook zwaar KUT. :(

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 08:27 schreef Artcore_Trooper het volgende:
hier heerst chello ook >:)

• DarkShadow
  • Laatst online: 23:03
Hier ook de laatste tijd, ik heb het nog maar enkele maanden maar het is alleen maar beter geworden, vrijwel altijd 100+ kb/s
alstie niet aan de 187,5 zit ligt het aan de server. Super relaxed. Alleen de upload had wel sneller gemogen van mij.
En streaming video schokt, daz wel jammer. Schijnt met adsl een stuk stabieler te zijn

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ja ik had op het begin (ong. jaar geleden) ook veel meer problemen met chello

maar nu issie wa beter
het kan ook aan de computer liggen beneden :?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

3- Flames -> "KUTPROVIDER" "*#@&*& KPN " etc. -> spreekt voor zich, hier zit niemand op te wachten. Serieuze threads die uitdraaien op zulke opmerkingen gaan vanzelfsprekend ook dicht.

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hou het ff flamevrij aub :) Dank u :*

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Hier in Bennekom > Terayon > loopt Chello momenteel uitstekend. Overigens heb ik slechts zelden problemen en dan meestal kortstondig. De modem resetten is er nooit bij...

• YoG
  • Niet online

YoG

Chello is in Amsterdam meestal ook heel erg snel, maar sinds een paar dagen is t niet vooruit te branden :(
bij elke site die ik wil gaan bezoeken is t een soort russisch roulette, je moet minimaal 5 keer op refresh gedrukt hebben wil ie de pagina een beetje gaan inladen..
echt irri :(

deze ping heb ik 5 minuten geleden gedaan, zegt wel genoeg eh..?

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/chelloping.gif

:'(

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 11:42 schreef [BoerQ] het volgende:
Hier in Ede is chello op het moment ook zwaar KUT. :(
En de aandelen van UPC ook.........

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

hier (Beek en Donk, half uurtje vanaf Eindhoven) vrijwel nooit problemen (afkloppen :+ ).

alleen die keer dat ze die lancity's om gingen wisselen. damn!! daar ben ik nog steeds pissed over, om 4 uur zouden ze langs komen kon vanaf 12 uur ofzo al nie meer internetten. Kunnen ze ook nie ff erbij zeggen dat er vanaf een bepaald tijdstip geen internet meer is omdat ze die lancity's om gingen wisselen.

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op woensdag 11 juli 2001 10:07 schreef powerpulse het volgende:
Jaja, ik liep eerst ook te klagen over chello, maar nu hebben ze alles bij ons in de buurt aangepast, nu klaag ik niet meer. :)
Continu 180KB/S alleen de upstream zou ietsje sneller mogen, maar dat hoeft niet persee.
Inderdaad de upstream zou wat sneller mogen. Maar verder is alles hier okee hoor in Noord-Holland

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Chello heerst atm in Gelderland 170 kb dl en zeer lage ping

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 08:22 schreef frenkpie het volgende:
hier is Chello weer heel erg slecht :(
ik moest vanmorgen 3x de modem resetten en de comp (router) 3 x opnieuw opstarten voordat het internet het deed.

soms doet de modem zelf ook raar (gaan alle lampjes in verschillende kleuren branden)
nu doet internet het wel maar hij werkt bv 30 sec en dan valt ie weer een min uit :(

is dit bij meerdere mensen ?
is dit een storing? of ligt het aan mijn router? (win2k als router en os op beide systemen)
Ik zit met percies het zelfde probleem: om de zoveel tijd moet ik rebooten omdat de verbinding wegvalt :'(. Ik woon in Veldhoven (ligt tegen Eindhoven aan)

• wouzer
  • Niet online
Chello is hier in Arnhem al heeeel lang bagger, check lijnmonitor in mijn sig.

• smilex
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 18:17
Hier in de buurt ook continu 180KB/S alleen de upstream zou idd wat hoger kunnen ja, maar voor de rest niets te klagen
daarnaast altijd stabiele verbinding dus ben happy :)

Hier overigens nog steeds com21 modems

think interactive

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Jullie hebben het allemaal over 180 KB/sec enzo maar dat kan niet eens! 192 KB/sec is de max min de headers van de packages dan kom je afhankelijk van de instellingen echt niet hoger dan 165 a 170 KB/sec. Maar dat haalt ie bij mij ook als t een goeie server is :) De snelheden en de storingen dat zit hier wel goed op het moment. Alleen de service is :r ik moest 3 weken wachten op een nieuw modem toen ie kapot was gegaan, en 100en keren bellen :r :(

Verwijderd

chello perfect hier, heb meestal maximum van 160 maar up is idd ;( voor de rest hier een tevreden chello klant :)

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Toen mijn kabelmodem kapot was moest ik ook 2 weken w8ten, na 2 weken zeuren om een monteur, zou de monteur met mij een afspraak maken. Staat die Sjaak zomaar onaangekondigd op de stoep |:(|:(|:( , helaas was niemand thuis.

ALs die chef nou 30 min van tevoren had gebeld was het goed gekomen...

• YoG
  • Niet online

YoG

*zucht*.. chello is nog steeds zwaar bagger hier.. sinds een paar dagen is t niet meer wat t geweest is... timeout na timeout.. t lukt me niet eens meer om een plaatje te uploaden ;( .. zo triest is t nu..
en zoals gewoonlijk staat er niks vermeld op de statuspage |:(

iemand anders in a'dam-noord die er ook zo last van heeft??

spek pc, spek hifi, last.fm

Pagina: 1