Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik ben aan het overwegen om een Bose QuietComfort 35 aan te schaffen, voor het werken in drukke omgevingen. Echter vraag ik mij af hoe effectief de ANC nu daadwerkelijk is. Ik zal wellicht ook niet altijd muziek willen spelen, maar wel ANC willen gebruiken.
  • Wordt het omgevingsgeluid daadwerkelijk helemaal onhoorbaar, ook als je geen muziek speelt? Of wordt het gedempt?
  • Worden bepaalde geluiden beter onhoorbaar gemaakt dan andere? Is het bijvoorbeeld zo dat ruis wel goed gefilterd wordt, maar specifieke geluiden zoals stemmen misschien minder waardoor die misschien meer opvallen?
Graag hoor ik jullie ervaringen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

reynard80 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:56:
Wordt het omgevingsgeluid daadwerkelijk helemaal onhoorbaar, ook als je geen muziek speelt? Of wordt het gedempt?
Gedempt, maar constante bromtonen worden zo zacht dat je ze eigenlijk niet meer hoort.
Worden bepaalde geluiden beter onhoorbaar gemaakt dan andere? Is het bijvoorbeeld zo dat ruis wel goed gefilterd wordt, maar specifieke geluiden zoals stemmen misschien minder waardoor die misschien meer opvallen?
Constante bromgeluiden en ruis worden het best gefilterd. Hogere tonen en stemmen minder. Ondanks dat hoor je icm een muziekje niets meer van een druk kantoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Kanarie op 17-11-2017 18:20 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-09 22:05
Ik zou m testen in de mediamarkt als t lekker druk en chaotisch is binnen.. Elke mediamarkt heeft ze staan volgens mij

[ Voor 22% gewijzigd door forto op 17-11-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Antwoorden zoals hierboven gegeven inderdaad.
Een snelle search binnen het grote headphone topic levert je ook veel ervaringen met de QC35 op.

Heb hem zelf ook, en heb ook de QC30 voor op kantoor. Daar bel ik mee, heerlijk rustig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKreeft
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-07 16:03
En heb je de QC gekocht? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik wel onlangs!

Was benieuwd of er mensen ervaring hebben met Bluetooth Dongels voor de QC35 II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2019 13:19 ]

Pagina: 1