Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik momenteel over een ALDI tablet met 3G met een (handige) HDMI uitgang. Ben daar zéér tevreden over maar aangezien ALDI geen updates meer voorziet voor deze S9714, begint de Androïd-versie 4.2 tamelijk oud te worden en nieuwere APP's willen gewoonweg niet meer downloaden/installeren. :-( . Ik ben nu op zoek naar een 'nieuwere' Androïd 6 of eventueel 7 die zowel 3G (wellicht nu 4G) EN een HDMI-uitgang heeft. Dit blijkt echter niet te bestaan voor zover ik het Internet afgeschuimd heb.

Merk speelt geen rol.

Relevante software die ik gebruik: MX-player (video), Total commander (systeemtool), VLC (audio/media) en ALreader (eBooks).
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Tot hiertoe niets :-(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
NVidia Shield K1 kan je geloof ik krijgen met 3g. 4g durf ik niet te zeggen. Die heeft HDMI uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stoelpoot schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:54:
NVidia Shield K1 kan je geloof ik krijgen met 3g. 4g durf ik niet te zeggen. Die heeft HDMI uit.
Ben al op onderzoek, zie.. :-) Bedankt voor de snelle reply! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Verder is je openingspost erg compleet, maar ontbreekt je budget nog, kun je dat even toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:57:
[...]

Ben al op onderzoek, zie.. :-) Bedankt voor de snelle reply! :)
Verder weet ik hier helemaal niks vanaf qua mogelijkheden, maar zijn er geen opties voor HDMI-adapters? Dat zou je zoektocht iets kunnen verbreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:57:
[mbr]@Verwijderd dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Verder is je openingspost erg compleet, maar ontbreekt je budget nog, kun je dat even toevoegen?[/]
Voorziene budget 500 tot 700€ :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stoelpoot schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:54:
Is spijtig genoeg géén 10" zoals mijn huidige tablet. Heb dat steeds als parameter opgegeven bij mijn zoekacties. Vandaar dat ik deze 8" K1 niet tegen kon komen.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 10:25 ]

Pagina: 1