Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Honeywell Lyric T6 optimalisatie lijkt niet goed te werken?

Pagina: 1
Acties:

• Herbiek616
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:49
Ik heb sinds een paar weken een Lyric T6 op onze hagelnieuwe Intergas Xtreme 36 ketel. We hebben geen radiatoren en alleen maar vloerverwarming.
Heb nu een kleine week de Optimalisatie aan staan dat de temperatuur al bereikt is op gewenste tijdstip. De thermostaat leert dan hoe lang het duurt voordat ons huis opwarmt tot de gewenste temperatuur en stelt zich daarop in.

Echter, nu na een kleine week merk ik nog helemaal niks van enige intelligentie. Via de app kijk ik remote of CV de boel al opstookt, maar die lijkt pas te beginnen op de ingestelde tijd. Omdat de vloerverwarming redelijk wat tijd nodig heeft om de gewenste temperatuur te bereiken zou je toch zeggen dat de T6 ondertussen wel moest weten dat er eerder begonnen moest worden met stoken.

Ik laat de temperatuur maar 1,5 graad zakken onder de gewenste temperatuur zodat de vloer warm aanvoelt als we thuis komen.

Kan het zijn dat de Lyric kapot is.. of gewoon niet geschikt voor vloerverwarming?

• Leffebruin
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 23-12-2020
Beste Herbiek,

Druk even voor 5 seconden op de streepjes onderaan op het beeldscherm, navigeer daarna naar "schakelingen per uur" zet deze op 3, navigeer daarna naar min aan/uit en verhoog deze naar 3 of 4.

Succes

• Romulus
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09-08-2019
Beste Herbiek616,

Ik heb ook een Lyric T6 (draadloze versie) met vloerverwarming en ervaar exact hetzelfde als jij.
Je post is van een jaar geleden, ik ben benieuwd of je de Lyric werkend hebt gekregen.

• Corporaal
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-06 11:12
@Leffebruin Op mijn Liric T6 wordt het niet weer gegeven "schakelingen per uur" na de 5 sec
wat kan dat zijn ?
Hij stuurt een Remeha Terraza ace uit 2020 aan

Jan Corporaal

• Harmk8
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 03-03 22:14
Corporaal schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:15:
@Leffebruin Op mijn Liric T6 wordt het niet weer gegeven "schakelingen per uur" na de 5 sec
wat kan dat zijn ?
Hij stuurt een Remeha Terraza ace uit 2020 aan
Heb je dit al weten op te lossen. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Deze mogelijkheid heb ik ook niet in het installateursmenu.

• Corporaal
Nee helaas
Nog geen reacties van "de deskundigen" onder ons

Jan Corporaal

• Herbiek616
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:49
Voor de mensen die het nog nodig hebben, heb dit nooit op weten te lossen. Ook contact met Honeywell heeft niks uitgehaald. De T6 slaat nooit eerder aan dan een uur voor de ingestelde tijd ook al is dan nog steeds niet de gewenste temperatuur bereikt. Ik heb uiteindelijk de tijd maar een uur naar voren ingesteld :'(

• Corporaal
Klopt
Zelfde ervaring

Jan Corporaal

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True