hulp nodig met fov instellingen in counter-strike

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik weet het command wel default_fov "X".
Alleen het probleem is dat ik het tijdens het spelen pas zie boven de 140 en dan is het beeld heel erg vertekend. Als ik dood ben dan zie de verschillen wel.

als het niet duidelijk is moet je het zeggen zou ik het proberen te verduidelijken

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Dat is toch hoe breed je ziet? word gerekend tot cheaten als ik me niet vergis. Of van een bepaalde breedte ofzowiets. Kweenie zeker hoor.

dunno

Verwijderd

dat is niet eens een klein beetje cheaten en je vergist je dus niet.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik een hogere FOV ook fijner vind (quaker he... :)) maar bij CS is het puur cheaten, ook omdat je er zeg maar mee kan 'zoomen' dus ik denk dat ze het wel gelockt hebben.

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
damn dan is q2 toch beter :)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Ik wist niet een sdat je het kon in cs

Verwijderd

Dat wou ik dus ook weten.

Er zijn wel mensen die het gebruiken aangezien die met SMG onmogelijk zo goed kunnen raken van heel ver.

• rove
Op donderdag 12 juli 2001 05:51 schreef Tweaker het volgende:
Er zijn wel mensen die het gebruiken aangezien die met SMG onmogelijk zo goed kunnen raken van heel ver.
Ik ben geen expert..maar wtf heeft dit ermee te maken??

fov = field of view denk ik.. heeft niks te maken met hoe goed je met je mp5je raak schiet van heel ver.

dunno

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 12 juli 2001 07:12 schreef RoVe het volgende:

[..]

fov = field of view denk ik.. heeft niks te maken met hoe goed je met je mp5je raak schiet van heel ver.
als je normaal niet kan inzoemen met een wapen, dan is het de bedoeling dat je ook niet moet gaan inzoemen met fov

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Een hogere FOV al cheaten?? Damn waar gaat dat heen, volgens mij heeft iedereen dat wel, trieste shit dat zoiets als cheaten wordt gezien (kan het gewoon standaard in het spel oproepen) :r
En dat inzoom doe je met een lagere FOV, hogere FOV zit je er verder van af (voor je gevoel dan)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 01:55 schreef MICHIEL123 het volgende:
damn dan is q2 toch beter :)
alleen omdat jij je fov kan veranderen, jeez dan is q3a zeker beter dan UT om dezelfde reden? ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
je kunt in CS je fov niet veranderen, omdat je dan met bijv. een AK (die de eerste kogel heel precies schiet) kan inzoomen, en dan extreem goed kan richten...

zo kun je als het ware zoomen met een pistooltje en dat is neit de bedoeling

je zou dan bijv de + en de - kunnen gebruiken om te zoomen in het spel, en dat is idd cheaten.

ikzelf vind het ook fijner spelen als mijn fov wat hoger staat (UT/Q3) maar met CS wil dat gewoon niet, en dat is wel zo eerlijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op donderdag 12 juli 2001 10:08 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

alleen omdat jij je fov kan veranderen, jeez dan is q3a zeker beter dan UT om dezelfde reden? ;)
:?

in ut kun je ook je fov veranderen hoor

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 07:12 schreef RoVe het volgende:

[..]

Wel dus
je kunt in CS je fov niet veranderen, omdat je dan met bijv. een AK (die de eerste kogel heel precies schiet) kan inzoomen, en dan extreem goed kan richten...
zo kun je als het ware zoomen met een pistooltje en dat is neit de bedoeling

je zou dan bijv de + en de - kunnen gebruiken om te zoomen in het spel, en dat is idd cheaten.
Je kunt extreem goed richten van veraf. Sommige cheats doen dit dus, waardoor je van veraf onmogelijk veel raakt met guns die dat normaal nooit kunnen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Op donderdag 12 juli 2001 10:08 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

HL kan het ook wel, alleen het zal wel uit CS zijn gehaald :)

Flickr | Lego collectie

• rove
Hmm.. owke.. nah, ik intresseer me niet voor dit soort dingen hoor..ik besteed me tijd liever aan oefenen met richten dat beter te richten door mn cfgs helemaal te 'tweaken'.

dunno

Pagina: 1