Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC is puur bedoeld voor Grafische werkzaamheden op mijn werk. Ik werk voornamelijk met het Adobe Pakket zoals Photoshop (veel lagen, slimme objecten, HR foto's ect.) , Lightroom, Indesign, Illustrator (logo's & grootformaat print)(deze 4 vaak tegelijk)
Daarnaast moet ik ook nog basic kunnen video editing met Premiere en Aftert Effects
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800,- (hoger dan dat zal mijn werkgever niet mee akkoord gaan vrees is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetstenbord en 2x HP EliteDisplay E242 heb ik van mijn vorige systeem.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik tot nu toe samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifiek (misschien asus, zou ik het moederbord moeten omwisselen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik weinig verstand van computers en heb dit dan ook door een collega laten samenstellen.
Mijn vraag dan ook is of de bovenstaande configuratie goed is? en of jullie misschien het een en andere zouden adviseren aan te passen. Zoals vermeld werk ik voornamelijk in Adobe PS, IND en AI vaak tegelijkertijd
Deze PC is puur bedoeld voor Grafische werkzaamheden op mijn werk. Ik werk voornamelijk met het Adobe Pakket zoals Photoshop (veel lagen, slimme objecten, HR foto's ect.) , Lightroom, Indesign, Illustrator (logo's & grootformaat print)(deze 4 vaak tegelijk)
Daarnaast moet ik ook nog basic kunnen video editing met Premiere en Aftert Effects
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800,- (hoger dan dat zal mijn werkgever niet mee akkoord gaan vrees is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetstenbord en 2x HP EliteDisplay E242 heb ik van mijn vorige systeem.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik tot nu toe samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 313,50 | € 313,50 |
| 1 | Gigabyte Z370-HD3P | € 140,51 | € 140,51 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING | € 355,- | € 355,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 600 Zwart | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2666C16 | € 301,05 | € 301,05 |
| 1 | Corsair RM850x Zwart | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Samsung 960 Pro 512GB | € 296,- | € 296,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.628,05 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifiek (misschien asus, zou ik het moederbord moeten omwisselen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik weinig verstand van computers en heb dit dan ook door een collega laten samenstellen.
Mijn vraag dan ook is of de bovenstaande configuratie goed is? en of jullie misschien het een en andere zouden adviseren aan te passen. Zoals vermeld werk ik voornamelijk in Adobe PS, IND en AI vaak tegelijkertijd