Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grafische Computer voor op werk

Pagina: 1
Acties:

• Ecpein
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC is puur bedoeld voor Grafische werkzaamheden op mijn werk. Ik werk voornamelijk met het Adobe Pakket zoals Photoshop (veel lagen, slimme objecten, HR foto's ect.) , Lightroom, Indesign, Illustrator (logo's & grootformaat print)(deze 4 vaak tegelijk)
Daarnaast moet ik ook nog basic kunnen video editing met Premiere en Aftert Effects

Wat mag het systeem gaan kosten?
1800,- (hoger dan dat zal mijn werkgever niet mee akkoord gaan vrees is)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetstenbord en 2x HP EliteDisplay E242 heb ik van mijn vorige systeem.l

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik tot nu toe samengesteld
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 313,50€ 313,50
1Gigabyte Z370-HD3P€ 140,51€ 140,51
1Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING€ 355,-€ 355,-
1be quiet! Silent Base 600 Zwart€ 91,-€ 91,-
1Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2666C16€ 301,05€ 301,05
1Corsair RM850x Zwart€ 130,99€ 130,99
1Samsung 960 Pro 512GB€ 296,-€ 296,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.628,05

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifiek (misschien asus, zou ik het moederbord moeten omwisselen)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik weinig verstand van computers en heb dit dan ook door een collega laten samenstellen.
Mijn vraag dan ook is of de bovenstaande configuratie goed is? en of jullie misschien het een en andere zouden adviseren aan te passen. Zoals vermeld werk ik voornamelijk in Adobe PS, IND en AI vaak tegelijkertijd

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:18
Prima build! Voeding echter veel te groot. pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold is meer dan genoeg.

Wat je je wel moet afvragen, is of je wel een eigen gebouwde PC wilt. Stel, er gaat een onderdeel stuk, en je PC werkt voor dagen/weken niet. Je moet eerst troubleshooten, terugsturen etc. etc. Er zit geen support bij die een Dell/HP levert dat ze 'm de volgende dag weer werkend hebben.
Dus voor professionele doeleinden is een zelfbouw PC misschien iets minder geschikt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Valt een Quadro niet binnen budget? Die werken, afhankelijk van de applicatie, efficienter met "CAD achtige applicaties"?

Verder wel eens met wat @Sandert98 zegt; zelfbouw voor werk kan zowel voor- als nadelen hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
maar aangezien hij geen cad achtige applicaties gebruikt (of behoefte heeft aan 10 bits in Ps) is een pro gpu niet echt zinvol lijkt me. :)

@Ecpein wat je wilt voor het Ps/iD/iA werk is een i5 8400/8600k, 32GB, een ssd, & een 1050ti. voeding in jouw voorbeeld is veels te zwaar. Als je veel videowerk doet dan is een 8700 / 8700k nog wel interessant, doe je veel met effecten, al dan niet in AE dan misschien ook een gtx 1060.

Een dell machine met goede support kan handig zijn in jouw zakelijk situatie.

Een XPS is te krijgen met de specs die ik noemde en waarschijnlijk met de support die wenselijk is..
http://www.dell.com/nl-nl...ower/spd/xps-8930-desktop

laat je niet een precision oid aansmeren.

specs