Ik ben sinds kort begonnen met traden in cryptocurrency op bitstamp.net maar in elke browser die ik probeer reageert de tradeview pagina steeds trager na een paar dagen open staan (macbook zet ik meestal niet uit maar in slaap). Dus voor ongv. 10 dagen reageert tradeview prima; soepel en snel, en daarna hapert het en krijg meldingen als "this page has been reloaded because it was consuming a lot of energy" (<- safari melding, gelijksoortige meldingen op andere browsers). Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik het verhelpen?
(als het traag op safari wordt, kan ik bijv een nieuwe browser downloaden en daar gaat het dan ook weer goed voor circa 10 dagen voordat ik weer een andere browser kan gaan zoeken).
...
Ik werk op een MacBook Pro (15-inch, Early 2011)
- 2GHz i7
- 8GB ram
- 256GB Samsung 830 SSD als startup disk
- El Capitan (zat eerst nog op mavericks waar ik hetzelfde probleem had maar dat kwam sneller voor)
...
Ik heb verschillende browsers geprobeerd:
- safari (11.01)
- chrome (Version 62.0.3202.94 (Official Build) (64-bit))
- Firefox (56.0.2 (64-bit))
op allemaal geprobeerd om de zoveel tijd de browser data te verwijderen (o.a. cache / temp files etc.). Dit maakt geen verschil.
Helemaal rebooten helpt ook niet.
...
(als het traag op safari wordt, kan ik bijv een nieuwe browser downloaden en daar gaat het dan ook weer goed voor circa 10 dagen voordat ik weer een andere browser kan gaan zoeken).
...
Ik werk op een MacBook Pro (15-inch, Early 2011)
- 2GHz i7
- 8GB ram
- 256GB Samsung 830 SSD als startup disk
- El Capitan (zat eerst nog op mavericks waar ik hetzelfde probleem had maar dat kwam sneller voor)
...
Ik heb verschillende browsers geprobeerd:
- safari (11.01)
- chrome (Version 62.0.3202.94 (Official Build) (64-bit))
- Firefox (56.0.2 (64-bit))
op allemaal geprobeerd om de zoveel tijd de browser data te verwijderen (o.a. cache / temp files etc.). Dit maakt geen verschil.
Helemaal rebooten helpt ook niet.
...
[ Voor 1% gewijzigd door MrPengin op 17-11-2017 11:45 . Reden: iets meer info ]