Ik speel dit spel nadat ik het had uitgespeeld, maar nu zit ik dus vast bij lvl 8 op dat schip waarbij je de evil admiral moet killen. Ik weet niet hoe ik dat vroeger heb gedaan en ik kom er nu ook ECHT niet voorbij, dus als jullie mij ffies willen vertellen hoe je er moet komen, graag
Verwijderd
dat is ff denken ja, is dat waar je eerst die onderdelen van de schip moet kapotrijden en daarna boven naar de het dek moet gaan waar die mannetje in die toren zit?
Dat vrewoesten is niet het probleem denk ik, maar die mannetje zit in in een echt rechte toren waar je niet normaal bij kunt. Er liggen dacht ik dichtbij die toren wel veel kangoeroepowerups. Dus dan moet je het daarmee maar proberen: grote aanloop nemen en onderweg iets (autotje, vliegtuig) gerbuiken als schans richting toren. Zelfs dan is het moeilijk om hoog genoeg te komen dus moet je waarschijnlijk meerdere kangoereoejums achterelkaar in de lucht moeten doen. Wat je ook kunt proberen is recht onder die toren stil te staan en dan die jums snel achter elkaar gerbuiken, met een beetje geluk ga je zo draaien als je de toren raakt dat je naar de toren toe valt en dan heb je een goeie kans.
Dat vrewoesten is niet het probleem denk ik, maar die mannetje zit in in een echt rechte toren waar je niet normaal bij kunt. Er liggen dacht ik dichtbij die toren wel veel kangoeroepowerups. Dus dan moet je het daarmee maar proberen: grote aanloop nemen en onderweg iets (autotje, vliegtuig) gerbuiken als schans richting toren. Zelfs dan is het moeilijk om hoog genoeg te komen dus moet je waarschijnlijk meerdere kangoereoejums achterelkaar in de lucht moeten doen. Wat je ook kunt proberen is recht onder die toren stil te staan en dan die jums snel achter elkaar gerbuiken, met een beetje geluk ga je zo draaien als je de toren raakt dat je naar de toren toe valt en dan heb je een goeie kans.
je moet idd kangoeroepowerup gebruiken, je moet gewoon heel rustig op die toren afrijden en dan meerderkangoeroe's gebruiken
Slapende honden bijten niet
Gewoon richting toren jumpen met schans, en dan zorgen dat je ook die power-up hebt waarmee je die elektrische schokken uitdeelt
Verwijderd
Carmageddon roelt trouwens echt veel zwaarder dan Carmageddon 3. Ik kan het nu nog met plezier spelen.
Die poppetjes knallen zo lekker uit elkaar.
Pagina: 1