Link onder aan artikel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 08:38

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik neem aan dat dat de link is die niet werkt voor je (je hoort er iig een 404 op te krijgen)? Dan is het natuurlijk ook wel handig om aan te geven waar je die aantrof :)

En als je die video even online hebt kunnen zien, dan was er blijkbaar een foutje door de redactie gemaakt. Want dat artikel - en die video - moesten blijkbaar nog niet online.

[ Voor 14% gewijzigd door ACM op 17-11-2017 07:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 08:38

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Topicstarter
ACM schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:47:
[...]

Ik neem aan dat dat de link is die niet werkt voor je (je hoort er iig een 404 op te krijgen)? Dan is het natuurlijk ook wel handig om aan te geven waar je die aantrof :)

En als je die video even online hebt kunnen zien, dan was er blijkbaar een foutje door de redactie gemaakt. Want dat artikel - en die video - moesten blijkbaar nog niet online.
Ik was niet duidelijk genoeg. Vanmorgen klikte ik op het artikel op de Tweakers home page (de link die ik meestuurde) en in dat artikel stond onder aan een link naar de geschreven review en daar kreeg ik een 404 op.

Ik wilde dus alleen doorgeven dat deze link, onder aan het artikel verwijzend naar de geschreven review, niet werkzaam was c.q. een 404 error aangaf. Dat werkt nu weer wel, dus dat gaat goed.