Ik heb gisteren een nieuw moederboard gekocht (ASUS P5A) met een AMD k6-2 500. Dit bord ondersteund volgens de technische specificaties AGP video kaarten. Echter na het installeren van de drivers voor de AGP videokaart (Voodoo 3 2000) start Windows in eerste instantie goed op. Op een gegeven moment wordt mijn monitor in een soort standby stand geschakeld. In dat geval beginnen de lampjes een voor een te knipperen. Dit knipperen van de lampjes gaat nu echter veel sneller dan bij een normale standby stand.
Heeft iemand al eens eerder deze problemen gehad? Ik weet niet waar het in kan zitten. Ik heb alles al geprobeerd in de bios-instellingen. Ik heb trouwens de laatste bios upgrade.
Wie kan mij verder helpen?
Of kan ik mijn kaart beter ruilen voor een ASUS v3800. Kost ongeveer hetzelfde en is misschien iets meer compatible met het moederbord.
Help
Heeft iemand al eens eerder deze problemen gehad? Ik weet niet waar het in kan zitten. Ik heb alles al geprobeerd in de bios-instellingen. Ik heb trouwens de laatste bios upgrade.
Wie kan mij verder helpen?
Of kan ik mijn kaart beter ruilen voor een ASUS v3800. Kost ongeveer hetzelfde en is misschien iets meer compatible met het moederbord.
Help