Onderdelen kopen uit Amerika

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• The Nico
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik ben van plan om een nieuwe pc te maken maar hiervoor zou ik onderdelen willen bestellen uit amerika.
Heeft iemand hier ervaring mee of eventueel enkele tips?

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:42
Waarom zou je dat willen? Is dat zoveel goedkoper als je de Belasting en verzendkosten mee telt.

Cloud ☁️

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:29
Ja niet doen. Het is een gedoe met garantie en je zit met btw, inklaringskosten en nog wat andere kosten.

• TheCricketer25
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 13:45
Verzendkosten zijn vaak TOREN hoog!!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:54
De verzendkosten en extra belasting die er bovenop komt maakt het vaak duurder dan dat het hier is, en qua garantie is het ook een probleem.
Gewoon onderdelen in Nederlands of Duitsland kopen

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
The Nico schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:49:
Ik ben van plan om een nieuwe pc te maken maar hiervoor zou ik onderdelen willen bestellen uit amerika.
Product prijs -> verzendkosten -> 21% BTW heffing -> Invoerrechten over productprijs EN verzendkosten EN BTW -> €14 ongeveer aan POSTNL administratie kosten. Gewoon in NL bestellen dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Onderdelen kopen in Amerika is alleen interessant als je het kunt laten verzenden naar iemand die zelf in Amerika verblijft, en dat die persoon het in z'n bagage meeneemt naar Nederland. Anders betaal je je inderdaad blauw aan verzendkosten, BTW en invoerrechten. En vergeet overigens niet dat de prijzen in Amerikaanse webshops zonder belastingen zijn aangegeven, dus je betaalt altijd sowieso nog extra de taxes voor de staat/county waar je het naartoe laat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 03:41
The Nico schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:49:
Newegg is soms een optie. Maar wat is je reden om onderdelen van ver te willen halen? Kostenbesparing is lastig te bewerkstelligen. Bepaalde producten in huis halen die hier niet beschikbaar zijn is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-11-2024
Zoals iedereen al heeft gezegd, NIET DOEN. Je moet import belasting betalen en de verzend kosten zijn ook gestoord.

U moet gewoon gaan rond snuffelen in Nederlandse en Duitse webshops om te kijken waar u het goedkoopste uit bent.

In Nederland is meestal Megekko.nl het goedkoopst. Zij gaan vaak een paar euro onder de concurrentie zitten.

U zou ook het Duitse CaseKing.de kunnen checken, zij leveren namelijk ook aan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Devil N schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:27:
Onderdelen kopen in Amerika is alleen interessant als je het kunt laten verzenden naar iemand die zelf in Amerika verblijft, en dat die persoon het in z'n bagage meeneemt naar Nederland. Anders betaal je je inderdaad blauw aan verzendkosten, BTW en invoerrechten. En vergeet overigens niet dat de prijzen in Amerikaanse webshops zonder belastingen zijn aangegeven, dus je betaalt altijd sowieso nog extra de taxes voor de staat/county waar je het naartoe laat sturen.
Anders verwoord: Onderdelen kopen in Amerika is enkel interessant als je ze de grens over smokkelt. Immers ook over die onderdelen in de bagage moet je gewoon invoerrechten betalen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1