De mogelijkheden met een 1080p en een 4K scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bishiii
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-02 12:12
Ik wil mijn gpu gaan upgraden naar een GTX1080ti, ook het beeldscherm waar ik games op speel gaat een upgrade naar 4K krijgen.

Mijn beeldscherm setup is nu een dual monitor setup. Maar om nu meteen 2x een 4k scherm aan te schaffen is mij iets teveel van het financiële goede. (misschien later)

Mijn vraag: is het mogelijk om een dual monitor setup te draaien met 1x 1080p monitor en 1x 4K monitor? Waar moet ik op letten? Of is het een kwestie van plug and play, met de bekende instellingen die je normaal ook al moet doen?

Mvg Steef

(Ik heb gezocht naar een bestaand topic met deze vraag maar kon het niet vinden, daarom dit topic gestart)

Beste antwoord (via Bishiii op 16-11-2017 18:36)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt multimonitor draaien met verschillende resoluties (meest extreme verschil dat ik zelf heb gehad was 2560x1600 als hoofdscherm, 600x800 als secundair scherm).

Gewoon inpluggen, de monitoren op de native resolutie instellen (al gaat dat tegenwoordig ook redelijk vanzelf) en je bent er :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt multimonitor draaien met verschillende resoluties (meest extreme verschil dat ik zelf heb gehad was 2560x1600 als hoofdscherm, 600x800 als secundair scherm).

Gewoon inpluggen, de monitoren op de native resolutie instellen (al gaat dat tegenwoordig ook redelijk vanzelf) en je bent er :)

• Bishiii
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-02 12:12
Top, dank je voor je snelle reactie!