Vraag

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Ik wil een nieuwe laptop kopen en ik heb het kunnen filteren tot de volgende 3 laptops:

Acer Aspire Nitro VN7-593G-53W5
https://www.hardware-expe...7300hq-4713883101509.html

of

Acer Aspire V Nitro VN7-593G-74FW
http://maxict.nl/product/...0SEJFkdeE6zQaAgKKEALw_wcB

Prijs verschil is ongeveer €120,- maar ik kan niet goed inschatten of het het waard is. Zover ik het kan zien is het voornaamste verschil de CPU i5 vs i7. Heeft dat veel invloed op gamen?

of

SKIKK 15NL5A
https://www.laptopplus.nl/producten/skikk-15nl5a

Ik heb alleen nog nooit gehoord van SKIKK heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast vriendelijke bedankt.
Nick

[ Voor 9% gewijzigd door NLatuny op 16-11-2017 19:39 . Reden: SKIKK toegevoegd. ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
SKIKK 15NL5A
https://www.laptopplus.nl/producten/skikk-15nl5a

Ik heb alleen nog nooit gehoord van SKIKK heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast vriendelijke bedankt.
Nick
Wij een heleboel, maar je wilt dat vast niet van ons horen :). Skikk is een merknaam van ons zelf, iets om uniek mee te zijn in de markt en een eigen beleid te voeren en niet afhankelijk te zijn van de bekende vendoren als MSI, ASUS, etc :).

De behuizing is van de fabriek in dit geval, de inhoud is gewoon van wat je al kent, een videokaart van nVidia, Processor van Intel, geheugen Corsair, SSD Kingston, etc, etc.

M.a.w. de inhoud is gelijk aan de 'bekende' merken. De buitenkant is van een fabrikant die ook bouwt voor MSI (Quanta genaamd) :).

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

• NLatuny
laptopplus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:20:
[...]

Wij een heleboel, maar je wilt dat vast niet van ons horen :). Skikk is een merknaam van ons zelf, iets om uniek mee te zijn in de markt en een eigen beleid te voeren en niet afhankelijk te zijn van de bekende vendoren als MSI, ASUS, etc :).

De behuizing is van de fabriek in dit geval, de inhoud is gewoon van wat je al kent, een videokaart van nVidia, Processor van Intel, geheugen Corsair, SSD Kingston, etc, etc.

M.a.w. de inhoud is gelijk aan de 'bekende' merken. De buitenkant is van een fabrikant die ook bouwt voor MSI (Quanta genaamd) :).
Hoi laptopplus,

Haha nee dat klopt, maar wel leuk dat jullie reageren. Nu ik jullie toch hier heb, er kan zeker geen vingerafdrukscanner bij? :9
Ik was ook benieuwd wat jullie zakelijke opties zijn...
En doen jullie aan black friday? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-09 10:37

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Missichien de slikk pakken. Heb je ook nog een goede gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
Ludwig005 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:23:
Missichien de slikk pakken. Heb je ook nog een goede gpu.
Maar die andere 2 hebben toch ook een GTX 1060 6MB VRAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19

Croga

The Unreasonable Man

Waarom zou je je beperken tot Acer (een merk met een niet al te goede reputatie) en SKIKK (een merk met helemaal geen reputatie) als je voor hetzelfde geld ook een Asus kunt krijgen met vergelijkbare specs (en een toch nog net wat betere reputatie)?

Zie pricewatch: Asus FX502VM-DM114T bijvoorbeeld. Weliswaar een processor van een oudere generatie maar daarom niet slechter en ook gewoon een 1060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
Croga schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:56:
Waarom zou je je beperken tot Acer (een merk met een niet al te goede reputatie) en SKIKK (een merk met helemaal geen reputatie) als je voor hetzelfde geld ook een Asus kunt krijgen met vergelijkbare specs (en een toch nog net wat betere reputatie)?

Zie pricewatch: Asus FX502VM-DM114T bijvoorbeeld. Weliswaar een processor van een oudere generatie maar daarom niet slechter en ook gewoon een 1060.
Klopt, maar wel een slechtere 1060, met 3 GB VRAM, inclusief die iets slechtere CPU en geen USB-C (dat ik nodig heb). Maar wel bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19

Croga

The Unreasonable Man

NLatuny schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:28:
Klopt, maar wel een slechtere 1060, met 3 GB VRAM, inclusief die iets slechtere CPU en geen USB-C (dat ik nodig heb). Maar wel bedankt voor het meedenken.
True. Maar dan wel de garantie dat ie niet na een jaar uit elkaar valt.... Is ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
NLatuny schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:46:
[...]

Hoi laptopplus,

Haha nee dat klopt, maar wel leuk dat jullie reageren. Nu ik jullie toch hier heb, er kan zeker geen vingerafdrukscanner bij? :9
Ik was ook benieuwd wat jullie zakelijke opties zijn...
En doen jullie aan black friday? :)
Vingerafdrukscanner kan er idd niet bij, als die er niet in zit, is de aansluiting op het mobo er vaak niet, en dan is het niet later alsnog in te bouwen zeg maar :).

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

Pagina: 1