Hallo allemaal!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken vooral voor gamen en streamen, maar af en toe ook wat videobewerking. Ik heb een ASUS Swift pg348q 3440x1440 100hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500-2000 euro (exclusief randapparatuur, SSD en GPU).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- MSI GTX 1080 AERO
- Crucial MX300 525gb SSD
- (h80i v2 waterkoeler)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- RAM
- Moederbord
- Case
- Voeding
- (Koeler)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag stille componenten willen hebben en ik ga dit keer voor een RGB build. Ik wil graag componenten van goede kwaliteit. Mijn huidige Cooler master g750M maakt bijvoorbeeld veel geluid.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar met dit budget wil ik de optie wel openhouden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil proberen een mooie build neer te zetten, met sterke prestaties. Ik denk dat ik al aardig op weg ben met het onderstaan lijstje, maar misschien hebben jullie nog tips. Ik heb nog geen behuizing op het oog. Ik vind dit lastig kiezen. Mogelijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Ik wil graag een behuizing van goede kwaliteit, waarmee ik de komende tijd vooruit kan, dus mogelijk ook voor een volgende build. Ik ben best bereid hier meer voor te betalen.
En hoe lastig is het om een custom water koeling circuit aan te leggen? Ik heb ervaring met het bouwen van computers, maar niet met water koeling (behalve AIO).
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
Alvast bedankt! Als er vragen zijn hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken vooral voor gamen en streamen, maar af en toe ook wat videobewerking. Ik heb een ASUS Swift pg348q 3440x1440 100hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500-2000 euro (exclusief randapparatuur, SSD en GPU).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- MSI GTX 1080 AERO
- Crucial MX300 525gb SSD
- (h80i v2 waterkoeler)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- RAM
- Moederbord
- Case
- Voeding
- (Koeler)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag stille componenten willen hebben en ik ga dit keer voor een RGB build. Ik wil graag componenten van goede kwaliteit. Mijn huidige Cooler master g750M maakt bijvoorbeeld veel geluid.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar met dit budget wil ik de optie wel openhouden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil proberen een mooie build neer te zetten, met sterke prestaties. Ik denk dat ik al aardig op weg ben met het onderstaan lijstje, maar misschien hebben jullie nog tips. Ik heb nog geen behuizing op het oog. Ik vind dit lastig kiezen. Mogelijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Ik wil graag een behuizing van goede kwaliteit, waarmee ik de komende tijd vooruit kan, dus mogelijk ook voor een volgende build. Ik ben best bereid hier meer voor te betalen.
En hoe lastig is het om een custom water koeling circuit aan te leggen? Ik heb ervaring met het bouwen van computers, maar niet met water koeling (behalve AIO).
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Asus ROG Maximus X Hero | € 290,40 | € 290,40 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16Q-32GTZR | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Corsair HX750i | € 151,50 | € 151,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.279,90 | |
Alvast bedankt! Als er vragen zijn hoor ik het graag.
[ Voor 6% gewijzigd door thomasvi23 op 16-11-2017 18:07 ]