laptopscherm touchscreen. twee delen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn scherm was stuk.. laten repareren... kreeg het terug met scherm werkend. Echter vol met vingervlekken en de blauwe vlek die ik voorheen ook had. Ik heb niet de indruk dat er een nieuw scherm opzit. Nu zegt men dat men het voorste scherm niet heeft vervangen wel het achterste.... voelt niet als bevredigend antwoord... kostte ook nog eens 200
... euro

is dit een plausibele verklaring?
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 16-11-2017 17:43)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:44

TommieW

Numa numa.

Ik mis hier nog een beetje een concrete vraag. Als ik het goed lees, heeft het bedrijf je probleem van een niet-werkend scherm opgelost. Dit topic in staat in de categorie "laptops", dus ik ga er maar van uit dat het hier een laptop betreft met een touchscreen. Bij mijn weten is daarbij vaker de glasplaat met digitizer los van het LCD paneel.

Wat is je doel van dit topic?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Alle reacties

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Bij wie heb je het laten repareren? Erkend bedrijf of iemand die bijklust? In ieder geval aangeven dat je niet tevreden bent over de reparatie en een betere oplossing wilt.

Overigens, met scherm stuk, bedoel je dan scheuren in het glas of vreemde kleuren, afwijkingen in datgene wat weergegeven wordt?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Topicstarter
Via pc bedrijfje.. die bracht het naar een technische dienst.. scherm gaf niets meer.... ook niet met andere monitor aangesloten

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik mis hier nog een beetje een concrete vraag. Als ik het goed lees, heeft het bedrijf je probleem van een niet-werkend scherm opgelost. Dit topic in staat in de categorie "laptops", dus ik ga er maar van uit dat het hier een laptop betreft met een touchscreen. Bij mijn weten is daarbij vaker de glasplaat met digitizer los van het LCD paneel.

Wat is je doel van dit topic?

Verwijderd

Topicstarter
Wilde navragen of het plausibel verhaal is. Kreeg hem namelijk ook nog vettig terug.. alsof er een stekkertje was vastgemaakt maar niet een nieuw scherm.. slordig.. maar goed je antwoord staaft antwoord van bedrijf

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:15
Zitten er ook krassen op?

Don't let perfect be the enemy of good.

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:31:
Wilde navragen of het plausibel verhaal is. Kreeg hem namelijk ook nog vettig terug.. alsof er een stekkertje was vastgemaakt maar niet een nieuw scherm.. slordig.. maar goed je antwoord staaft antwoord van bedrijf
Ik ben het met je eens dat het bedrijf op z'n minst even een doekje over het scherm had kunnen halen. Welke laptop is het precies? Dan kunnen we je misschien wat beter helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Lichte gebruikssporen

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om lenovo yoga
Pagina: 1