Toon posts:

Monitor (CFG70)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Klein vraagje :)

Ik heb de volgende monitor op het oog: Samsung CFG70. (Vrijwel) alle specs bevallen mij, alleen ik lees op internet dat bij relatief veel mensen dit probleem optreedt:

YouTube: Samsung CFG70 24" Screen problem

Weten jullie of dit probleem inmiddels verholpen is? Bijvoorbeeld bij de nieuwe producties van de monitor?

En waar ik ook benieuwd naar ben: het hieropvolgende model (CFG73) zou ik best willen aanschaffen omdat daar als het goed is dit probleem niet optreedt. Echter, op internet staat aangegeven dat Samsung in augustus het product heeft gedemonstreerd, maar nog steeds is het niet verkrijgbaar in Nederland (en voor zover ik weet ook nog niet in de VS).

Ten slotte: ik wil een monitor met een mooi beeldscherm (IPS of VA, geen TN), waarop ik o.a. zal gamen met de PS4. Nu is mijn vraag of 144hz en 1ms niet een beetje overkill is (want bij mijn weten is dat vooral nuttig als je een competetive gamer bent op de PC).

Alvast dank!! :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je topic is verplaatst naar CAA omdat het niet in CEA thuishoort.

Verder, wil je per se een Samsung monitor, of zijn er anderen die ook aan je eisen voldoen. Zelf zou ik snel verder kijken als je dit soort problemen tegenkomt namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Oh Oké.

Het hoeft niet perse een samsung te zijn, alleen heeft deze monitor echt het totaalplaatje. 144 hz, 1ms, VA paneel, curve (niet heel belangrijk, maar toch) etc.

Dit is de enige monitor die een combinatie bevat van een VA paneel,144hz en 1ms. Dat is best bijzonder. Bovendien krijgt het bij reviews (bijvoorbeeld van hardware info) een fantastische score. Echter, het bovenstaande (paarse weergave) is het enige probleem dat optreedt (raar dat hardware info dat is niet opgevallen trouwens). Maargoed, ik ben benieuwd of dat inmiddels (bij de nieuwere producties is verholpen)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:13

Ankh

|true

Ik heb dezelfde monitor en heb er geen last van (met pubg).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
Ankh schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:14:
Ik heb dezelfde monitor en heb er geen last van (met pubg).
Ook niet met andere spellen?

• ETHART
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 08:19
Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken over een enkel filmpje van een amerikaan die in zijn eentje samsung wel even gaat aanklagen

Verwijderd

Topicstarter
ETHART schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:45:
[...]

Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken over een enkel filmpje van een amerikaan die in zijn eentje samsung wel even gaat aanklagen
Haha Ja daar moest ik ook om lachen :)

Maar dit probleem komt vaker voor, ik heb ff op google gezocht en het is een welbekend probleem....

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:13

Ankh

|true

Nope 0,0 problemen met dit scherm. Collega heeft dit scherm ook en heeft ook geen problemen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
Ankh schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:06:
[...]

Nope 0,0 problemen met dit scherm. Collega heeft dit scherm ook en heeft ook geen problemen.
Oke top dank voor je reactie!

Nog 1 vraag;

Gebruik je het ook voor competetive gaming en zo ja: heb je ook geen problemen als je hem om de "fastest" mode zet??
Pagina: 1