comp doet helemaal niets

Pagina: 1
Acties:

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
heb een comp van een vriend van mij om even leeg en weer vol te zetten nu sluit ik dat ding aan op mijn eigen monitor toetsen en muis start op monitor geeft even stroom en gaat dan weer uit heb alles goed bekeken videokaart zit goed alles zit net zoals bij hem thuis en daar deed hij het wel rara help!!!

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Gebruik De Neukende Zoek
Use The Fucking Search
Gebrauchen Sie Bitte Die Such
Utiliser Le Cherche Dans La Future

Wat denk je dat je voor reacties krijgt?

- alle connectoren goed?
- Niks mis met de voeding?
- Haal eerst alles eruit en doe dan een voor een weer je pci kaarten er were in.
- Haal de memorybanken los en test ze een voor een
- kijk even in het bios of alles goed taat

Tijdesn de verhuizing kan wat mis zijn gegaan

Kom op dit kan geen moeilijk probleem zijn

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

klinkt naar iets los getrilds tijdens het vervoer...

Slot 1 processor? druk 'm ff aan

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
hmmm eigenlijk heb ik dat allemaal al gedaan anders stel ik die vraag hier niet.

Lostrillen is inderdaad een optie maar als je alles weer eruit en erin hebt gestopt dan is dat ook weer opgelost, (niet dus ). Hieronder staat nog een topic dat hetzelfde probleem heeft dus zal ze allebei even in de gaten houden.

By the way - kijk even in het bios of alles goed taat.

Wil ik best doen maar krijg ook geen bios te zien dus da gaat niet (dat is nou juist het probleem ).

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Gebruik 'es leestekens; dan is je vraag een stuk makkelijker te beantwoorden en loopt die comp sneller weer als vanouds...

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat zijn de specs van dat ding ?

( as in, wat voor een moederbord, processor, enz... )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

haal alle kaarten er gewoon ff uit, en stop ze er weer in, misschien zit er iets los ofzo

Verwijderd

Damn zeg heb jij wel nederlands gehad op school? 'k kan dat verhaaltje van jouw maar moeilijk volgen! Gebruik LEESTEKENS! sjemig
Pagina: 1