MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
Gebruik De Neukende Zoek
Use The Fucking Search
Gebrauchen Sie Bitte Die Such
Utiliser Le Cherche Dans La Future
Wat denk je dat je voor reacties krijgt?
- alle connectoren goed?
- Niks mis met de voeding?
- Haal eerst alles eruit en doe dan een voor een weer je pci kaarten er were in.
- Haal de memorybanken los en test ze een voor een
- kijk even in het bios of alles goed taat
Tijdesn de verhuizing kan wat mis zijn gegaan
Kom op dit kan geen moeilijk probleem zijn
Use The Fucking Search
Gebrauchen Sie Bitte Die Such
Utiliser Le Cherche Dans La Future
Wat denk je dat je voor reacties krijgt?
- alle connectoren goed?
- Niks mis met de voeding?
- Haal eerst alles eruit en doe dan een voor een weer je pci kaarten er were in.
- Haal de memorybanken los en test ze een voor een
- kijk even in het bios of alles goed taat
Tijdesn de verhuizing kan wat mis zijn gegaan
Kom op dit kan geen moeilijk probleem zijn
klinkt naar iets los getrilds tijdens het vervoer...
Slot 1 processor? druk 'm ff aan
Slot 1 processor? druk 'm ff aan
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
hmmm eigenlijk heb ik dat allemaal al gedaan anders stel ik die vraag hier niet.
Lostrillen is inderdaad een optie maar als je alles weer eruit en erin hebt gestopt dan is dat ook weer opgelost, (niet dus ). Hieronder staat nog een topic dat hetzelfde probleem heeft dus zal ze allebei even in de gaten houden.
By the way - kijk even in het bios of alles goed taat.
Wil ik best doen maar krijg ook geen bios te zien dus da gaat niet (dat is nou juist het probleem ).
Lostrillen is inderdaad een optie maar als je alles weer eruit en erin hebt gestopt dan is dat ook weer opgelost, (niet dus ). Hieronder staat nog een topic dat hetzelfde probleem heeft dus zal ze allebei even in de gaten houden.
By the way - kijk even in het bios of alles goed taat.
Wil ik best doen maar krijg ook geen bios te zien dus da gaat niet (dat is nou juist het probleem ).
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Gebruik 'es leestekens; dan is je vraag een stuk makkelijker te beantwoorden en loopt die comp sneller weer als vanouds...
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Wat zijn de specs van dat ding ?
( as in, wat voor een moederbord, processor, enz... )
( as in, wat voor een moederbord, processor, enz... )
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
haal alle kaarten er gewoon ff uit, en stop ze er weer in, misschien zit er iets los ofzo
Verwijderd
Damn zeg heb jij wel nederlands gehad op school? 'k kan dat verhaaltje van jouw maar moeilijk volgen! Gebruik LEESTEKENS! sjemig
Pagina: 1