Toon posts:

Data SSD gecrashte laptop in nieuwe laptop terughalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
In mijn 2,5 jaar oude Acer laptop heb ik vorig jaar een SSD gebouwd.
De Acer is helaas stuk gegaan en ik heb nog een batch foto's van mijn zoontje niet geupload in de Cloud.
Mijn nieuwe laptop (Asus Zenbook) bevat een vrij HD slot naast de ssdm.2 waar het besturingssysteem op geïnstalleerd staat.

Vraag; Kan ik de SSD uit mijn oude laptop in de nieuwe prikken om alle data die erop stond te benaderen? Of ga ik dan te kort door de bocht?

Alle reacties

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-01 22:02
Via een USB HDD docking kan het wel. Kost 20 euro ongeveer.
Dan kun je hem bereiken zoals een USB stick of externe HDD.

Afbeeldingslocatie: https://sgcdn.startech.com/005329/media/products/gallery_large/SATADOCK22UE.E.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door WeHoDo op 16-11-2017 16:49 ]

PSN: plexforce (ps4)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:10
Misschien. Je kan het gewoon proberen.

Wat ging er stuk aan die oude laptop?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37

MsG

Forumzwerver

Je hebt voor luttele euro's een SATA naar USB 3 kabel, dan kan je het gauw genoeg testen. Als de schijf gewoon nog werkte toen de Acer stuk ging (dus niet dat de schijf zelf het euvel is) moet dit doorgaans gewoon prima werken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie snelle reacties!
Is er een verschil tussen het extern benaderen (via die kabel die jullie noemen) of hem in het interne slot aansluiten? Of zou hij op dezelfde manier in verkenner weergegeven moeten worden.

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-01 22:02
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:58:
Dank voor jullie snelle reacties!
Is er een verschil tussen het extern benaderen (via die kabel die jullie noemen) of hem in het interne slot aansluiten? Of zou hij op dezelfde manier in verkenner weergegeven moeten worden.
Dat maakt niet uit. Is hetzelfde via de verkenner.

PSN: plexforce (ps4)

Verwijderd

Topicstarter
Top, dank jullie wel!
Ik denk dat ik voldoende informatie heb.
Het topic kan wat mij betreft dicht.
Pagina: 1