Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht goed werkende en snelle desktop/ all in one

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
wij hebben een autoschade bedrijf en zoeken een goede en snelle computer.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
internetten
boekhouden
af en toe wat grafisch werk.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 euro ( ex monitor muis, toetsenbord enz)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
vooral een snelle computer.

Wat verwacht je van ons?[i]
hopelijk kunnen jullie mij helpen bij een computer die bij ons pas.

ik heb namelijk door de jaren heen een aantal laptops en desktops gekocht. maar nooit echt tevreden.
vooral omdat ze zo langzaam zijn. ( duurt lang voor de pagina's geopend zijn, programma's zijn opgestart.
als ik een woord typ duurt het best een tijdje voordat ik dit pas op beeldscherm zie.

veel vast lopers.(vooral als ik meerdere dingen tegelijk doe)

volgends de verkoper heb ik genoeg aan een simpele computer.(maar ik koop het liefst het beste :P en niet omdat het zo goedkoop mogelijk moet)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:09
Wij verwachten eigenlijk stiekem ook wat van jou. Eigen onderzoek. Ofwel, wat heb je zelf gevonden?

Ikzelf zou zeggen, voor een bedrijf? Neem een goede pc via Dell met een onderhoudscontract erbij of hoe je het noemt zodat wanneer deze stuk gaat, hij binnen korte tijd gerepareerd wordt on-site. Binnen 1000 euro is dat prima te doen. Onze hele organisatie bestaat uit Dell machines en tuurlijk gaat er wel eens wat stuk, maar wordt altijd wel goed opgelost.
Daarbij is het in het onderwijs, dus dan heb je al meer last van vandalisme etc.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou je lokale ICT-reseller bellen.

Zomaar iets kopen, al dan niet zelfbouw of op basis van "boodschappenlijstjes" van andere Tweakers, lijkt mij persoonlijk geen goed idee.

Tenminste, als jouw nieuwe PC een defect vertoont, heeft dit dan direct invloed op de bedrijfsvoering (het herstellen van auto's)? Zo ja, hoe lang mag een PC defect zijn (dag / dagen / week / maand?)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

EMP

Krulloos!

iMac met SSD!

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:35:
Ik zou je lokale ICT-reseller bellen.

Zomaar iets kopen, al dan niet zelfbouw of op basis van "boodschappenlijstjes" van andere Tweakers, lijkt mij persoonlijk geen goed idee.

Tenminste, als jouw nieuwe PC een defect vertoont, heeft dit dan direct invloed op de bedrijfsvoering (het herstellen van auto's)? Zo ja, hoe lang mag een PC defect zijn (dag / dagen / week / maand?)
bedankt voor jou reactie. daar heb je ook gelijk in. hier in onze woonplaats zitten meerdere bedrijven die hun eigen computers bouwen. ik heb dan ook geen idee of dat beter is. maar misschien maar eens een gesprek met hun aangaan. want ik kom er zelf ook niet uit. maar een aantal dagen zonder pc zouden wij wel kunnen. maar maanden zeker niet

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mocht het bedrijf in Utrecht gevestigd zijn, dan zou ik wel kunnen/willen helpen.

Ik ben zelf niet echt zo'n fan van kant en klare pc's, maar meer van gerichte oplossingen. Afhankelijk van waar in het bedrijf de pc komt te staan en wie deze gaan gebruiken kan je al op verschillende eisen komen.

Los daarvan, de werkzaamheden die je beschrijft kunnen worden verricht door een simpel systeem, punten waar jullie tegen aan zijn gelopen (langzaam, vast lopen) zijn eigenlijk eenvoudig te verhelpen.

Ik heb voor verschillende kleine bedrijven pc'tje in elkaar gezet deze werken al ruim 5 jaar zonder enkele problemen. Waarbij de computer veel sneller is als nodig, maar toch niet boven de €700,- heeft gekost incl. officiële windows en office.

Verwijderd

Topicstarter
Juok schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:13:
Mocht het bedrijf in Utrecht gevestigd zijn, dan zou ik wel kunnen/willen helpen.

Ik ben zelf niet echt zo'n fan van kant en klare pc's, maar meer van gerichte oplossingen. Afhankelijk van waar in het bedrijf de pc komt te staan en wie deze gaan gebruiken kan je al op verschillende eisen komen.

Los daarvan, de werkzaamheden die je beschrijft kunnen worden verricht door een simpel systeem, punten waar jullie tegen aan zijn gelopen (langzaam, vast lopen) zijn eigenlijk eenvoudig te verhelpen.

Ik heb voor verschillende kleine bedrijven pc'tje in elkaar gezet deze werken al ruim 5 jaar zonder enkele problemen. Waarbij de computer veel sneller is als nodig, maar toch niet boven de €700,- heeft gekost incl. officiële windows en office.
Bedankt voor je reactie. Om een eerdere reactie ben ik gelijk naar een computer winkel gegaan of hoe je dat ook noemt. En heb er gelijk 1 uitgekozen die hun zelf bouwen. En laat ook gelijk een ssd kaart in mijn laptop zetten.

Super bedankt allemaal voor jullie reacties

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:15:
[...]

Bedankt voor je reactie. Om een eerdere reactie ben ik gelijk naar een computer winkel gegaan of hoe je dat ook noemt. En heb er gelijk 1 uitgekozen die hun zelf bouwen. En laat ook gelijk een ssd kaart in mijn laptop zetten.

Super bedankt allemaal voor jullie reacties
Post eventueel hun build eens dan kunnen we zien wat ze jou proberen verkopen.

Denk ook aan een backup oplossing...
Pagina: 1