PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 15:04 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Je zult warme lucht tussen de was door moeten laten stromen om alle was te kunnen drogen.
Daarnaast moet je ook het vocht afvoeren, naar buiten of door een ontvochtiger te gebruiken.
Eigenlijk alles wat een wasdroger doet.
Ik heb zelf ervaring met wasdrogers. Dat lijkt een beetje op een badkamer met verwarming waarin je was droogt maar dan in een heel klein doosje zodat het wat efficiënter en handiger gaat
Als je de ruimte hebt zou je ook gewoon een oldschool wasdroger kunnen kopen. Staan ook regelmatig op marktplaats voor een paar centen.

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
[ Voor 6% gewijzigd door Fanatic_FS op 16-11-2017 11:42 ]
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Als je de ruimte hebt, zou ik een wasdroger kopen, voor alle meuk die daar goed in kan (ondergoed, handdoeken, ondershirts dat soort spul). 'Normale' kleding (jeans, shirts, hemden etc.) aan een wasrek hangen in een goed geventileerde ruimte (hoeft niet eens warm te zijn).
Vaak bu'j te bang!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik flikker tegenwoordig zo'n beetje alles in de droger, ook overhemden, jeans enzo. Alleen als het echt niet anders kan gebruik ik een wasrek, zoals bij wol of brandbaar spul zoals polyester, viscose en dergelijke.-tom-562 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:15:
Als je de ruimte hebt, zou ik een wasdroger kopen, voor alle meuk die daar goed in kan (ondergoed, handdoeken, ondershirts dat soort spul). 'Normale' kleding (jeans, shirts, hemden etc.) aan een wasrek hangen in een goed geventileerde ruimte (hoeft niet eens warm te zijn).
Wel is 't beter om de droger dan ietsje korter te laten draaien, zodat het er nog net vochtig uitkomt, dat strijkt prettiger.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Heb nu een ontvochtiger staan van trotec die 16 liter per dag uit de ruimte weg neemt .
Mijn vrouw heeft hem
Nu in het washokje staan omdat de was zo lekker snel droogt 2/3 uurtjes .
Luchtvochtigheid heid was 83/85 procent nu 48/55 procent .
Was 100 euro goed uitgegeven dus .
Voor zachte was moet er een beetje beweging zijn, dus dat is een mooie bijkomstigheid.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp