Toon posts:

G400 32MB DH ruilen voor een TNT2Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een G400 32MB Dual Head Retail liggen. In plaats van deze te verkopen, wil ik 'm ruilen voor een TNT2 32MB Ultra. Volgens pricewatch is deze G400 zelfs duurder als een TNT2Ultra. Dus sowieso een goede ruil en je krijgt er Dual Head bij.

Iemand interesse? Liefst iemand in 't (zuid)westen en die TNT2Ultra liefst een V770Ultra

Verwijderd

dat meen je toch niet je gaat toch niet een G400 ruilen tegen een TNT2U?
ik bedoel de G400 is sneller en mooier!
(hij is ietste langzamer maar je kunt hem gegarandeerd opvoeren tot bij G400MAX speed)

geen slimme zet...

Verwijderd

Ik heb hem zelfs over de Maxx snelheid opgevoerd!!!! :) :)

G400: 126/168
G400 Max: 150/200
Ik met G400: 162/216
Anderen met G400: Veel meer!! IK :(

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 18:20
Ik wil hem wel ruilen. Het is wel alleen een viper770 gewoon, dus geen ultra. Ik heb hem wel overgeklokt en er een extra koeler op gezet. En zeg nou zelf, zo veel verschil is er toch niet met een ultra en een gewone???????????? Als je hem wil ruilen dan wil ik hem zelfs wel komen halen.

Jeroen

Ps. Ik woon in het zuid westen.

Verwijderd

Wat doe je nou toch sake, daar krijg je spijt van, met de laatste drivers(tuboGL 1.3) is de G400 ook in openGL sneller dan een tnt2.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om em toch nog maar te houden. Ik wilde er toch sowieso een TNT2U voor ruilen en daar kwam niemand mee. Na de posts over dat overklokken, ben ik met stappen naar G400MAX setting gegaan 200-150. Dat draait(zonder koelertje op de G400!), alleen met wat kleurproblemen. Ik draai em nu op 193/145 en dat gaat inderdaad weer een stuk sneller. O.a. in UT.
UT op 1600-1200 32bit met een Athlon 700 draait nog soepel laat staan op 1024 of 1280 ;)

Eigenlijk een beetje stom(ben ik nou een tweaker :( ) van mezelf dat ik tot nu de standaard setting aangehouden heb.

DE G400 moet ut nog volhouden totdat ik de NV15 kan halen.

Bedankt nog voor jullie reacties!

Verwijderd

erh...
Ik heb sinds 5 dagen een G400 dh (geen max).
Ik moet zeggen dat het qua 2d beeld perfect is maar, Quake 3, had ik beter verwacht.

De nieuwe turboGL is uit en ook de nieuwe drivers maar die kan ik helaas niet gebruiken omdat ik een (TYAN) moederbord met een VIA chipset heb. Dat blijkt niet samen te werken. Heeft iemand ervaring met de G400 en hoe je dat ding kan opvoeren. Let me know want ik hoor heel veel positiefs over het kaartje onder 3d maar zelf ben ik niet zo..

alvast bedankt

mijn config:
k6:2-450
128mb
22" iiyama
Tyan mobo

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-08 17:33

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Hey Sake, ik heb je gemaild over mijn TNT 2 Ultra (met tv-out). Geen reactie gehad.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Pagina: 1