-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Uhm, ja, ik wist niet precies waar ik moest wezen, maar Flash heeft weer met dit forum te maken, dus ...
Antwoord ?
Antwoord ?
het antwoord weet ik niet maar ik weet wel dat je vraag om een prog draait en niet om flashOp woensdag 11 juli 2001 01:05 schreef Smarron het volgende:
Uhm, ja, ik wist niet precies waar ik moest wezen, maar Flash heeft weer met dit forum te maken, dus ...
Antwoord ?
Ok, ik ben er nog steeds niet achter ...
right click werkt niet?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Nee, anders wist ik het wel. Dan krijg je die optie van Flash zelf. Zoom enzo, en about (Flash Player).Op woensdag 11 juli 2001 07:43 schreef Paitor het volgende:
right click werkt niet?
Verwijderd
Waarom downloaden als je het al gedownload hebt? Je ziet de flash-animatie immers in je scherm.
Als dat zo is, kijk dan in je windows/temporary internet files (Op zijn NLD tijdelijke internet bestanden) daar staat je swf animatie tussen... Hoef je niet eens nog een keer te downloaden!
Nou is ie mooi of niet?
Als dat zo is, kijk dan in je windows/temporary internet files (Op zijn NLD tijdelijke internet bestanden) daar staat je swf animatie tussen... Hoef je niet eens nog een keer te downloaden!
Nou is ie mooi of niet?
Het gaat me niet om de animatie, maar om een bestand die ik wil downloaden.
Normaal neem ik de snelkoppeling ervan, dan download ik hem met bijv. DAP, dan kan ik ook resumen.
Doordat de site is Flash is gemaakt, kan ik niet de snelkoppeling kiezen. Dus moet ik 4x zo lang wachten totdat het bestand binnen is.
Normaal neem ik de snelkoppeling ervan, dan download ik hem met bijv. DAP, dan kan ik ook resumen.
Doordat de site is Flash is gemaakt, kan ik niet de snelkoppeling kiezen. Dus moet ik 4x zo lang wachten totdat het bestand binnen is.
Er is wel een oplossing voor, maar die is omslachtig 
Je moet dan de flash animatie downloaden met DAP, dan deprotecten met Flash Deprotector, openen in Flash en de link eruit vissen
Je moet dan de flash animatie downloaden met DAP, dan deprotecten met Flash Deprotector, openen in Flash en de link eruit vissen
webOS all the way!
gewoon aanzetten dat ie alles moet gaan downloaden, integrate in IE ofzoiets, dan download ie alles wat met het download ding van IE gedownload wordt
Hmm, dat is natuurlijk wel een oplossing !! Simpel, en stom van mij natuurlijk ...Op woensdag 11 juli 2001 08:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
gewoon aanzetten dat ie alles moet gaan downloaden, integrate in IE ofzoiets, dan download ie alles wat met het download ding van IE gedownload wordt
Ik probeer het meteen even!
inderdaad, rechtermuisknop op het DAP icoon en dan Enable browser Integration, als het goed is. suc6 ermee
Pagina: 1