Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttadams.
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2021
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een iPhone 6s gekocht. Daarvoor had ik een 5. De camera is een groot verschil. Echter, ik stelde vast dat wanneer ik een foto trek bij perfecte belichting - overdag dus - dat deze niet zo scherp is wanneer ik hem bekijk in de app "Foto's" van de iPhone zelf. Wanneer ik diezelfde foto dan doorstuur via iMessage en ik open hem daar in Berichten, dan is de foto ongelofelijk scherp en veel duidelijker en scherper dan wanneer ik hem open in Foto's.

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Ligt het aan een of andere instelling? Ik heb een iCloud reserve kopie gedaan van mijn vorig toestel, misschien ligt daar ergens de oorzaak?

Alvast bedankt voor een antwoord!

Mvg
Tom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij een optie, als je dat aan hebt staan hou je een lager resolutie kopie op je telefoon en de hoge resolutie is geupload naar icloud, dit om space op je iphone te behouden, sort van storage manager zodat die grote fotos niet alle space opbruiken op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttadams.
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2021
Bedankt voor uw antwoord. Het is echter zo dat bij mij icloud foto bibliotheek is uitgeschakeld dus dit kan het volgens mij zeker niet zijn...

[ Voor 57% gewijzigd door ttadams. op 19-11-2017 16:39 ]