Toon posts:

Siemens C35i heeft scheurtjes inde behuizing????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik kan me herinneren dat het ooit ter spreke is geweest, maar ik vind et niet meer met de search.
In ieder geval, mijn probleem zit zo, ik heb een siemens c35i en in het zilverkleurige gedeelte onder het display beginnen nu scheurtjes te ontstaan :'( , ik heb et toestel nu pas 7 maanden van BEN. Vallen deze scheurtjes in de behuizing onder het display onder de toestel garantie?

Verwijderd

Graag wil ik weten wat er in die tussentijd is gebeurd.. (gevallen, water schade, iets erop laten vallen etc)

want zo vervalt je garantie namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, de telefoon zit in een leren hoesje, en ziet er nog voor de rest goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jaromir/C35i1.JPG
en zonder hoesje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jaromir/C35i2.JPG
voor de rest is de telefoon zoals je ziet nog in goede conditie.
*de scheurtjes zijn met het scannen niet goed zichtbaar

Verwijderd

als het goed is valt dat gewoon onder de garantie als er geen gekke dingen gebeurd zijn waardoor de scheur ontstaan is

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had mijn Siemens C35I een paar weken toen het zilveren gedeelte linksonder bij het display ging scheuren. Ik ben er mee terug gegaan naar de KPN en die zeiden dat ik hem gewoon had laten valle ofzo. Bij mij begint het steeds verder te scheuren en rechtsboven begint het nu ook te scheuren.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Ja, valt onder garantie. Dit is overigens een bekend probleem; de C35i is niet al te robuust.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

heb er tot nu toe nog geen last van komt mayb omdak een ander frontje erop heb laten zetten >:)

Verwijderd

Topicstarter
De een zegt, valt onder de val schade (de scheuren ontstonden uit et niets, dus vaag) en de ander zegt tegen mij valt onder de garantie, 'k ben bij SAMS en bij de mobshop geweest. allebei zeiden ze iets anders, ik denk dat ik em toch door BEN laat ophalen, valt nl. onder hun gratis service >:) en dan hoor ik et wel, of hebben jullie hier nog andere ervaringen?

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 12:31 schreef Jaromir het volgende:
De een zegt, valt onder de val schade (de scheuren ontstonden uit et niets, dus vaag) en de ander zegt tegen mij valt onder de garantie, 'k ben bij SAMS en bij de mobshop geweest. allebei zeiden ze iets anders, ik denk dat ik em toch door BEN laat ophalen, valt nl. onder hun gratis service >:) en dan hoor ik et wel, of hebben jullie hier nog andere ervaringen?
jeps lijkt me ook verstandig gewoon doen dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met deze service van BEN? Zijn ze een beetje schappelijk?
Pagina: 1