Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Beste lezers,

Over een paar weekjes komt mijn buitenlandse vriendin naar Nederland en hopelijk voor langere tijd!
Alleen zijn we nog niet zo ver en moet het IND hier nog over beslissen.

Nu ben ik de laatste pagina's die mij daarmee gaan helpen aan het invullen, echter kom ik nu bij het punt ''werkgeversverklaring'' en daar is mij wat onduidelijk.

Tot zover alles zonder problemen kunnen invullen alleen vragen ze ook om het loonheffingennummer en SV-loon.

Is er iemand die mij kan uitleggen wat beide betekenen en waar ik ze eventueel kan achterhalen.
SV-loon is iets waar ik nog nooit eerder van gehoord heb en als ik verder kijk op Internet zie ik verschillende dingen die mij geen duidelijkheid geven.

alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:16
1e hit:
https://www.salarisnet.nl...g-aangifte-loonheffingen/

In ieder geval: even opvragen bij de werkgever. Moet overigens ook op de loonstrook staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
Tot zover loonheffingennummer bedankt!

Maar over SV- loon lees ik meerdere dingen.

Het gaat erom dat op het moment dat ik de papieren opstuur richting het IND het aardig lang kan duren voordat ik daar antwoord op krijg. Tevens kunnen ze mij na die tijd alsnog bericht doen als iets niet correct is ingevuld, en dat wil ik graag voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16

orf

Moet de werkgeversverklaring niet door de werkgever ingevuld worden? Iemand die de salarisadministratie doet weet wel wat het SV-loon en loonheffingennummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het mooie aan zo'n ding, de naam zegt het: werkgeversverklaring.

Die dingen kan je gewoon bij je werkgever laten invullen, SV-loon en loonheffingennummer erbij, die dingen moeten zelfs namens de werkgever zijn ondertekend.

(met de huizenkoop de laatste tijd vullen wij er bijna wekelijks eentje in)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
Dan weet ik voldoende! bedankt allen.
Pagina: 1