Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeer geëerde tweakers,

Ik heb dus een Lenovo L560 en ik ben al een week bezig om te proberen mijn 3e monitor aan te krijgen maar het wil maar niet lukken en ik begin steeds meer geld kwijt te raken aan kabels en splitters.

Ik heb een Pro-Dock 401A en 3 x AOC I2490VXQ nieuwe schermen.

Er draait 1 monitor via de displayport van mijn Pro Dock
Er draait 1 monitor via de VGA van mijn Pro Dock
Laptop scherm werkt ook tegelijkertijd maar als ik deze sluit en probeer een 3e monitor aan te zetten gebeurd er niets.

De derde monitor heb ik via de mini displayport aan de zijkant van mijn laptop hangen en het systeem herkent wel het 3e scherm maar laat niets zien en de monitor komt niet uit standby.

Ik heb geprobeerd een DVI-D naar Display Port kabel van mijn Pro Dock DVI-D naar de monitor te leggen, werkt niet.
Ik heb geprobeerd een USB 3.0 VGA video adapter aan te sluiten werkt niet
Ik heb geprobeerd een Displayport splitter achter in mijn Pro Dock te steken maar dan werkt geen van beide uitgangen.

Wat doe ik verkeerd en waarom werkt mijn mini displayport niet? Deze werkt ook niet als ik het systeem zonder Pro Dock gebruik en probeer 1 scherm aan te sluiten dus hier gaat iets niet goed. Ik heb alle lenovo drivers geupdate en bios ook.

Wie kan mij helpen? Ik baal hier echt van heb al meer dan 100 euro uitgegeven aan kabels.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 19:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Kijk eens hier en scroll een eindje naar beneden:

https://support.lenovo.com/nl/nl/solutions/pd029622

Je mag maximaal 3 schermen in totaal aansturen, dus 2 extern en het interne scherm of drie externe zonder interne LCD. Daar is niets aan te doen, meer schermen is buiten specificatie.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb het laptop scherm dicht geklapt op het moment dat ik er 3 aansluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59

BoGu5

hmmmz

Heb je hem wel uitgezet in Windows?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien een domme vraag van mij....hoe doe je dat?

Iets anders wat ik erg vreemd vind is dat 1 monitor op mijn laptop aan mijn mDP poort ook niet werkt. Hij herkent dan wel het scherm maar geeft geen beeld.

Hetzelde gebeurd als ik een DP splitter aan mijn ProDock hang en dan 2 monitoren met DP aansluit dan gaan beide schermen niet aan maar herkent hij wel 2 schermen.

ik heb het idee dat er iets met mijn hardware niet in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59

BoGu5

hmmmz

Ik denk echt dat het software is.

https://www.windowscentra...tiple-monitors-windows-10

request.getCookies();

Pagina: 1