Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenborden blijvenhangen

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Vraag

• ericvanree
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-09 18:32
Mijn vraag
Sinds gisteren blijven steeds toetsen van mijn toetsenbord hangen. Dit zijn allemaal verschillende toetsen. De simpelste oplossing is: Sluit een ander toetsenbord aan. Echter heb ik dat geprobeerd maar weer hetzelfde probleem. Conclusie: Iets in de software zit fout. Maar wat???

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het eerste toetsenbord waar ik het op had was een HP

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik beschrijf hierboven: Een ander toetsenbord.

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met de beste wil in de wereld kunnen wij je zo niet helpen. Je geeft niet aan welk toetsenbord je hebt ("een HP" zegt niets), welke je als tweede geprobeerd hebt. Ook niet waar die toetsenborden op aangesloten zit en welke software (besturingssysteem bijv) daarop geinstalleerd is en welke instellingen er mbt toetsebord gedaan zijn. Ook niet of je kunt uitsluiten dat er ranja/koffie/bier over de toetsenborden gegaan is.

We hebben geen glazen bol en het is niet de bedoeling dat mensen die je willen helpen eerst tig vragen moeten stellen om de situatie duidelijk te krijgen, nog voordat je suggesties kunt geven wat nu te proberen. Daarom sluit ik dit topic.

Voor de volgende keer graag doorneemen:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.