Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit systeem wil ik gaan gamen, denk daarbij aan games zoals Overwatch en PUBG. Dit zou ik op 1440p en 144Hz, met hoge settings, vloeiend willen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 1500 en 1600 euries. Een beetje erboven mag wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb muis, toetsenbord, headset en scherm al. Alhoewel ik ook nog een nieuw 1440p 144Hz scherm zoek.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel vooral op het gebied van processor en moederbord. Ryzen of Intel? i5 of i7? Hier zou ik graag hulp bij willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar z'n werk doet en niet na 1 jaar stuk is maakt merk me niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, energieverbruik en geluid interesseren me niet zo veel. Ik zit toch altijd met een geluidsdichte headset op, en de PC staat onder mn bureau.
Ga je overklokken?
Als dit echt veel prestatie winst geeft voor een niet veel hogere prijs zou ik hier wel mee willen experimenteren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles op elkaar wat ik nu heb? Kan ik ergens nog besparen? Ik zit nu namelijk wel een beetje boven budget. Ook zou ik advies willen op het gebied van processor en moederbord. En als je nog n tip hebt voor n schermpie, ik hoor het graag
. En dan het laatste: zou ik het ook af kunnen met een 250GB SSD ipv 500 GB? Dit scheelt toch een hoop geld.
Dan tenslotte hier wat ik zelf al bij elkaar gezocht heb:
Alvast bedankt voor het meedenken!
(P.S. zeg het als ik iets van informatie vergeten ben, ik edit het dan zo snel mogelijk erbij.)
Op dit systeem wil ik gaan gamen, denk daarbij aan games zoals Overwatch en PUBG. Dit zou ik op 1440p en 144Hz, met hoge settings, vloeiend willen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 1500 en 1600 euries. Een beetje erboven mag wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb muis, toetsenbord, headset en scherm al. Alhoewel ik ook nog een nieuw 1440p 144Hz scherm zoek.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel vooral op het gebied van processor en moederbord. Ryzen of Intel? i5 of i7? Hier zou ik graag hulp bij willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar z'n werk doet en niet na 1 jaar stuk is maakt merk me niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, energieverbruik en geluid interesseren me niet zo veel. Ik zit toch altijd met een geluidsdichte headset op, en de PC staat onder mn bureau.
Ga je overklokken?
Als dit echt veel prestatie winst geeft voor een niet veel hogere prijs zou ik hier wel mee willen experimenteren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Past alles op elkaar wat ik nu heb? Kan ik ergens nog besparen? Ik zit nu namelijk wel een beetje boven budget. Ook zou ik advies willen op het gebied van processor en moederbord. En als je nog n tip hebt voor n schermpie, ik hoor het graag
Dan tenslotte hier wat ik zelf al bij elkaar gezocht heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 379,50 | € 379,50 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 579,- | € 579,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,40 | € 45,40 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.659,20 | |