Ik heb onlangs een evohome set gekocht voor onze stadsverwarming en wou deze gaan aansluiten. Voor de ketel communicatie heb ik er een BDR91 relaismodule bij gekocht.
Mijn plan was om 230v apart te voeden en van de huidige kamerthermostaat (Merk Oventrop) de 2 aan/uit signaal draden te gebruiken. Echter zie ik dat deze kamerthermostaat gevoed word door 3 draden en zo op t eerste zicht door 230v gezien de dikte van de aders.
Weet iemand of ik de BDR91 kan aansluiten als ik 3 draden heb? Of heb ik een andere module nodig.
Van de handleiding word ik niet echt veel wijzer helaas.
Heb al gegoogled maar meeste wat ik tegenkom gaat over de 230v aansluiten.
[Edit; topic title verkeerd gaat om thermostaat ipv radiator uiteraard, maar dat is niet meer te wijzigen]
Mijn plan was om 230v apart te voeden en van de huidige kamerthermostaat (Merk Oventrop) de 2 aan/uit signaal draden te gebruiken. Echter zie ik dat deze kamerthermostaat gevoed word door 3 draden en zo op t eerste zicht door 230v gezien de dikte van de aders.
Weet iemand of ik de BDR91 kan aansluiten als ik 3 draden heb? Of heb ik een andere module nodig.
Van de handleiding word ik niet echt veel wijzer helaas.
Heb al gegoogled maar meeste wat ik tegenkom gaat over de 230v aansluiten.
[Edit; topic title verkeerd gaat om thermostaat ipv radiator uiteraard, maar dat is niet meer te wijzigen]
[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 15-11-2017 16:42 ]