Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_Folkers
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 08:31
Al langere tijd gebruikte ik de ALTO mail app (https://www.altomail.com/) echter stopt deze mail app binnenkort met werken en ben ik op zoek naar een aantal fijne mail apps om te proberen.
...

Ik gebruik een nexus 6P met android 7 er op (zal hem binnenkort eens updaten naar versie 8)
...

Ik heb in het verleden blue mail gebruikt, deze was het echter net niet.
Sinds gisteren gebruik ik boxer https://play.google.com/s...?id=com.boxer.email&hl=nl en moet zeggen dat de korte ervaring tot nu toe erg goed is maar misschien hebben jullie nog een gouden tip.
Ik gebruik overigens niet mijn gmail maar een outlook adres.
...

Beste antwoord (via Martijn_Folkers op 16-11-2017 12:17)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Martijn_Folkers schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:53:
Het belangrijkste vind ik dat de synchronisatie goed werkt en vind het persoonlijk erg fijn als het er goed uit ziet en intuitief werkt.
Dan is Boxer denk ik een prima optie voor je.
Het geld dat jij betaald hebt voor een licentie heb ik er niet voor over
Ik heb ook lang zitten twijfelen, maar na de twee weken trial periode toch maar een licentie gekocht.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-07 19:39

TommieW

Numa numa.

Waarom niet gewoon de GMail app? Hier kan je ook gewoon POP, IMAP en Exchange accounts instellen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:35
Maildroid bevalt mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_Folkers
TommieW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:41:
Waarom niet gewoon de GMail app? Hier kan je ook gewoon POP, IMAP en Exchange accounts instellen.
Kon ik het in het verleden ook niet helemaal mee vinden, weet niet meer zo goed waarom niet.
Zal hem binnenkort toch weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_Folkers
Ziet er goed uit, zijn de ads in de free version heel hinderlijk?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 16-11-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:35
Geen idee, ik gebruik de betaalde versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-07 14:47
De Outlook mail app? Geheel gratis en ik vind het eigenlijk best goed werken... ziet er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-07 20:52
Outlook mail app werkt idd heel goed en ziet er mooi uit.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 14:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@BlackBarryNL @MicGlou Ik heb nooit Outlook werkend gekregen. Niet op mijn Nexus 7 tablet jaren geleden en nu ook niet op mijn OP5.

Grootste issue: sync-schedules vallen random weg en/of worden niet gehonoreerd. Ik heb 3 Office365-accounts die ik niet realtime wil binnenhalen (manual of 1x per uur), 1 Gmail-account (waar ik pushmail voor wil) en 2 Outlook.com (1x per uur, 7 dagen retentie).

Nou, no way (bij mij dus). Het komt vaker voor dat ik "alle" mail eens in het uur krijg (notificatie) ongeacht welk account. Of dat Outlook.com gewoon niet meer notified en als ik dan mijn device unlock, staan ineens de mail-envelopjes bovenin en blijk ik 8 mails te hebben.

Nadruk: mogelijk ligt dat aan mij maar iedereen die ik ken met Android, gebruikt de Gmail app liever dan de Outlook app.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gewoon de Outlook App

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Boxer heb ik zelf de afgelopen 3 jaar gebruikt, app bevalt erg goed, push mail werkt gewoon zoals het moet en uiterlijk en opties waren ook voldoende.

De enige opties die ik miste waren sync-schedules en thema's. Daarom heb ik een aantal weken geleden ongeveer alle mail-apps die in de Play Store staan gebruikt en er kwamen eigenlijk twee apps uit:
- Google Play: Nine - Email & Calendar (Licentie kost 15 dollar)
- Google Play: Blue Mail - Email.

Bluemail is uiteindelijk afgevallen, omdat je schedules alleen per week kon instellen en niet per dag. Voor de rest vond ik het wel een fijne app. Vervolgens dus maar een licentie genomen op Nine. Het is een bak geld, maar tot nu toe nog echt geen spijt van.

Maar om een handige aanbeveling te maken: Geef eens aan wat voor jouw de dealbreakers zijn?

• Martijn_Folkers
MAX3400 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:57:
@BlackBarryNL @MicGlou Ik heb nooit Outlook werkend gekregen. Niet op mijn Nexus 7 tablet jaren geleden en nu ook niet op mijn OP5.

Grootste issue: sync-schedules vallen random weg en/of worden niet gehonoreerd. Ik heb 3 Office365-accounts die ik niet realtime wil binnenhalen (manual of 1x per uur), 1 Gmail-account (waar ik pushmail voor wil) en 2 Outlook.com (1x per uur, 7 dagen retentie).

Nou, no way (bij mij dus). Het komt vaker voor dat ik "alle" mail eens in het uur krijg (notificatie) ongeacht welk account. Of dat Outlook.com gewoon niet meer notified en als ik dan mijn device unlock, staan ineens de mail-envelopjes bovenin en blijk ik 8 mails te hebben.

Nadruk: mogelijk ligt dat aan mij maar iedereen die ik ken met Android, gebruikt de Gmail app liever dan de Outlook app.
Komt mij bekend voor, op een iets andere manier maar de synchronisatie en de instellingen die je daar in kan doen waren echt om te huilen.
Dit was jaren geleden DE reden dat ik van de outlook app ben af gestapt.

• Martijn_Folkers
rens-br schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:19:
Boxer heb ik zelf de afgelopen 3 jaar gebruikt, app bevalt erg goed, push mail werkt gewoon zoals het moet en uiterlijk en opties waren ook voldoende.

De enige opties die ik miste waren sync-schedules en thema's. Daarom heb ik een aantal weken geleden ongeveer alle mail-apps die in de Play Store staan gebruikt en er kwamen eigenlijk twee apps uit:
- Google Play: Nine - Email & Calendar (Licentie kost 15 dollar)
- Google Play: Blue Mail - Email.

Bluemail is uiteindelijk afgevallen, omdat je schedules alleen per week kon instellen en niet per dag. Voor de rest vond ik het wel een fijne app. Vervolgens dus maar een licentie genomen op Nine. Het is een bak geld, maar tot nu toe nog echt geen spijt van.

Maar om een handige aanbeveling te maken: Geef eens aan wat voor jouw de dealbreakers zijn?
Het belangrijkste vind ik dat de synchronisatie goed werkt en vind het persoonlijk erg fijn als het er goed uit ziet en intuitief werkt.
Daarnaast merkte ik (in het verleden toen ik verscheidene apps geprobeerd heb) dat grotere mails vaak traag geladen werden. De snelheid van ALTO was toen een van de grote redenen om daar bij te blijven.

Het geld dat jij betaald hebt voor een licentie heb ik er niet voor over maar ben het met je eens dat Boxer erg fijn werkt en wat betreft snelheid in de buurt van ALTO komt.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 16-11-2017 12:00 ]

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Martijn_Folkers schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:53:
Het geld dat jij betaald hebt voor een licentie heb ik er niet voor over
Ik heb ook lang zitten twijfelen, maar na de twee weken trial periode toch maar een licentie gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn_Folkers
rens-br schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:51:
[...]

[...]

Denk inderdaad dat ik het bij boxer ga laten, als ik mijn telefoon/tablet nou als hoofd apparaat gebruikte om te mailen was het anders wat maar ik gebruik het in 9 van de 10 gevallen alleen om mijn mail on the go te lezen (vandaar ook dat ik de snelheid van het laden van de mail belangrijk vind)

Thanks voor de tips in ieder geval!
Pagina: 1