Bluetooth toetsenbord gaat inactief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorn-b
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-12-2023
Beste mensen,

Ik heb een vraag over mijn toetsenbord. Voor mijn studie heb ik een flinke laptop moeten kopen, maar ik vind het prettiger met een groot beeldscherm te werken als ik thuis ben. Ik heb dus mijn laptop op een scherm aangesloten en een losse muis en toetsenbord aangeschaft. Nu heb ik een vraag over mijn toetsenbord.
Het toetsenbord gaat namelijk op inactief als je letterlijk 3 seconden afwezig bent. Dus stel: je wilt iets aan passen omdat je een typefout hebt gemaakt, en je klikt met je muis op die plek, dan moet je eerst een seconde of 2 wachten totdat het toetsenbord weer actief wordt. Nu kan je dit zoveel mogelijk proberen te vermijden, hetgeen ik ook zo veel mogelijk doe, maar dit voorkomt niet dat ik echt gek wordt van dit ding.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om de tijd waarna het toetsenbord op inactief gaat te verlengen? Mijn muis raakt pas na 5 minuten inactief, wat echt perfect is.

BVD!
Jorn-b
...

Het toetsenbord: NEBTKB01X
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 19:41

TommieW

Numa numa.

Heb je dat probleem ook als je 'm aan je mobieltje hangt? Want dan is het gewoon een probleem in het toetsenbord. Bij een korte zoektocht in de pricewatch kwam kon ik het toetsenbord niet vinden. Een (zeer) korte Google actie suggereert dat het een redelijk goedkoop, Chinees, toetsenbordje is. Mijn vermoeden is dan ook "je krijgt waarvoor je betaalt".

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorn-b
TommieW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:26:
Heb je dat probleem ook als je 'm aan je mobieltje hangt? Want dan is het gewoon een probleem in het toetsenbord. Bij een korte zoektocht in de pricewatch kwam kon ik het toetsenbord niet vinden. Een (zeer) korte Google actie suggereert dat het een redelijk goedkoop, Chinees, toetsenbordje is. Mijn vermoeden is dan ook "je krijgt waarvoor je betaalt".
Ik heb hem een keer bij Hema ofzo gekocht. Idd niet extreem duur, maar toch nog 25 euro. Mijn muis was maar 4 euro XD
Maar dus toch een beetje zonde voor het geld, want 25 euro is als student toch best wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 19:41

TommieW

Numa numa.

jorn-b schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:47:
[...]

Ik heb hem een keer bij Hema ofzo gekocht. Idd niet extreem duur, maar toch nog 25 euro. Mijn muis was maar 4 euro XD
Maar dus toch een beetje zonde voor het geld, want 25 euro is als student toch best wat...
Dan, nogmaals, de vraag: Doet dit probleem zich ook voor als je het toetsenbord verbindt met een ander apparaat? Zo ja, terug naar de Hema ermee.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorn-b
Op mijn telefoon doet hij het inderdaad ook niet goed. Dan maar eens kijken wat ik met de hema kan fixen.

Goed, thanks voor je antwoord!