Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

EXCEL: verschillende kolommen in 1 kolom

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
Dear,

I need to process a lot of data for my thesis. In the document attached you will see an excel sheet with for example tangible assets per year per company. We need to become all the tangible assets of each year of each company in one column. I need this to happen for every variable. Is there an excel function because doing it by hand, it would cost me days.
I will give an example.

Now:

Tanglible A Tangible B tangible C tangible D
Tangible E Tangible F tangible G tangible H

Wishable outcome

Tangible A
Tangible B
Tangible C
Tangible D
Tangible E
Tangible F
Tangible G
Tangible H

Can somebody please help me?! The deadline is approaching and I'm pretty desperate right now. I'll be sooo grateful!

Kind regards,
Tom

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Excel: different columns in one single column ?

Was Nederlands niet je spreektaal? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2017 13:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, neem eens even onze huisregels door (crossposten...) voordat je post. Of ga je als je ergens op bezoek gaat ook meteen met je voeten op tafel zitten? :X Mocht je het nog niet gezien hebben: RobIII in "Excel: different columns in one single column".

Verder spreken we hier gewoon Nederlands. Had je de moeite genomen je eerst even een béétje te verdiepen in ons forum i.p.v. meteen te posten had je gezien dat iedereen hier Nederlands schrijft (uitzonderingen die een goede reden hebben daargelaten).
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:08:
Can somebody please help me?! The deadline is approaching and I'm pretty desperate right now.
Then you must veurtaan begin with your heumwork on time. That's your problem, not ours. Next time you can omit such information in your topic since we don't care about your deadline.

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 15-11-2017 14:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.