Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absyrtus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoi Tweakers,

Ik ben in bezit van dit 35" 200Hz gaming beeldscherm monster: AOC AG352QCX.
Hij heeft mijn 2x27" setup vervangen en over het algemeen ben ik er zeer tevreden mee.
Echter heb ik een vraag:

Mijn vraag
In sommige spelletjes (Diablo 3, Warframe, Dota 2) had ik vaak een cheat-sheet op mijn tweede beeldscherm geopend, zodat ik niet hoefde te alt-tabben als ik even weer wilde opzoeken wat mijn build was.
Nu ik een scherm heb, wordt dat lastig.
Met mijn 35" monitor kan ik mijn spel niet bv 2/3 van de schermoppervlakte laten innemen (denk aan windows venster resizing) om dus in het laatste 1/3e een chromevenster oid open te laten staan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AOC AG352QCX
2560x1080@200Hz

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb AOC screen + geprobeerd, maar om een of de andere reden werkt het bij mij niet, mss windows 10 compatibiliteitsproblemen.
LG's splitscreen driver werkt ook (logischerwijs) niet.

Heeft iemand hier al geluk mee gehad? Of ben ik toch de enige die nog graag een cheatsheet gebruikt... :X

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zijn wel tooltjes voor. Je zou eens kunnen kijken naar Gridvista (jaren geleden ooit eens gebruikt). Of kijken of je games niet gewoon windows kan draaien (al is de snapping op 1/2 van het scherm, niet op 1/3).

• Absyrtus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Gridvista doet geen derde schermen, maar Winsplit revolution deed het 'm voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audioslaaf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 12:04
Misschien denk ik hier te simpel, maar zou dit werken?
Spel in Borderless Windowed Mode in een smallere resolutie, zorgen dat het spel naar een kant van je scherm is gesleept.
Dan de cheat sheet/ andere content open zetten aan de andere kant van het scherm.