Beste 24 Inch 1080P monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennCampbell
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06-10 17:41
Ik zoek een?
Goedkope 24 Inch monitor

Wat is je budget?
Ik dacht aan ongeveer €200, mocht er een monitor zijn die iets duurder is maar veel meer bied ben ik bereid om wat meer uit te geven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om een beetje hobbyistisch op te fotoshoppen en zo nu en dan om te gamen op mijn PS4 of PC.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Dell S2418HN 184,-
https://www.bol.com/nl/p/...14/?suggestionType=browse
LG 24MP88HV 199,-
https://www.bol.com/nl/p/...056511590%26itm_role%3Din

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze 2 monitoren lijkt het meest geschikt voor mijn gebruik? Of heb ik een aantal hele mooie andere monitoren overgeslagen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-10 13:31
Ik heb zelf deze: https://tweakers.net/pric...ng-ls24f356fhu-zwart.html

Het scherm bevalt heel erg. (Het scherm is 23,5 inch)

(Het scherm is niet verstelbaar, maar voor mij is dat niet nodig.)

[ Voor 19% gewijzigd door iCore op 15-11-2017 12:31 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al reviews gelezen van die dingen? Zo nee, doet dat eerst ff, weet je ook wat er her en der al gezegd is ipv het hier te vragen ;)

Verder: ik vind 200 euro voor een relatief standaard 24" Full HD monitor behoorlijk aan de prijs. Wil je hobbyistisch fotoshoppen dan zou ik kijken naar een scherm dat goed te calibreren is. Maar eigenlijk ook kijken of het budget niet omhoog kon en ik niet toch een 4K scherm zou kopen. Die zijn ook steeds goedkoper.

Overigens heb ik zelf een LG 4K monitor (27UD58) en die bevalt prima. LG calibreert die vanaf de fabriek al, weet echter niet of ze dat voor de Full HD schermen ook doen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

"Beste" is behoorlijk subjectief, grote kans dat je dan op een of ander 4k ding van richting de 400 euro gaat, maar qua prijs/prestatie zou ik naar deze kijken: pricewatch: BenQ GW2470H Zwart

AMVA heeft prima kleuren, zeker goed genoeg voor amateurphotoshoppen, doet het prima voor gaming, en het grootste voordeel is imho dat het contrast gewoon heel goed is, veel beter dan TN of IPS.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 18:20

pmeter

Poes!

Waarom geen 1200 x 1920? Dell U2412m. Heb je net wat meer verticale ruimte. Zeker in Photoshop handig.
Pagina: 1