Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:02
Hallo tweakers

Ik heb nu ongeveer 3 maanden geleden een Cat S41 gekocht deze met veel plezier 2 maanden kunnen gebruiken. todat hij na het werk het scherm helemaal kapot was. dus heb hem als reparatie opgestuurd naar dynafix (via belsimpel). na een maand niks te horen kreeg ik vandaag reactie dat door de fabrikant is besloten om een credit in te zetten.
nu weet ik niet wat dat inhoudt en hoe het nu verder gaat. mischien heeft een van jullie hier al ervaring mee en wilt die informatie delen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik geef je topic even een schopje richting AND, daar past het beter.

Maar als je niet weet wat iets betekent, waarom vraag je Belsimpel of Dynafix niet wat ze ermee bedoelen?

Ik heb net nog even de titel aangepast.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 15-11-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
rens-br schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:32:
[mbr]
Maar als je niet weet wat iets betekent, waarom vraag je Belsimpel of Dynafix niet wat ze ermee bedoelen?[/]
ik heb het aan belsimpel en dynafix gevraagd alleen zei zijn beiden niet het snelst met reageren dus ik dacht ik probeer het hier even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vaak is een credit een vergoeding (in geld) waarin het defecte produkt door de fabrikant wordt opgekocht en jij een vergoeding dus krijgt om een ander/vergelijkbaar produkt te kopen.

Afhankelijk van de bepalingen van de fabrikant en de verzekeraar, kan dit bedrag uiteenlopen van 100% van de aanschaf tot een lineaire afschrijving per jaar op maandbasis berekend.

Omdat een bedrijf niet snel reageert, wil niet altijd zeggen dat wij op GoT exact weten wat een procedure is van een fabrikant (of zijdelings bedrijf) dus afwachten, volgens de procedures, is dan vaak het simpelst en minst verwarrend

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
En bellen is altijd sneller. Je hebt je antwoord nadat ze hebben opgenomen zeg maar.
En inderdaad, een krediet inzetten is gewoon dat je geld krijgt omdat het apparaat niet meer gerepareerd kan worden of vervangen omdat ze het niet meer hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door Arunia op 15-11-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
MAX3400 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:35:
Vaak is een credit een vergoeding (in geld) waarin het defecte produkt door de fabrikant wordt opgekocht en jij een vergoeding dus krijgt om een ander/vergelijkbaar produkt te kopen.

Afhankelijk van de bepalingen van de fabrikant en de verzekeraar, kan dit bedrag uiteenlopen van 100% van de aanschaf tot een lineaire afschrijving per jaar op maandbasis berekend.
oke dus waarschijnlijk wordt het volledige bedrag terugbetaald aan mij. aangezien de telefoon nog maar 3 maanden oud is en de reparatie in de garantie zou moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
Arunia schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:37:
En inderdaad, een krediet inzetten is gewoon dat je geld krijgt omdat het apparaat niet meer gerepareerd kan worden of vervangen omdat ze het niet meer hebben.
ik zou het raar vinden als ze de telefoon niet kunnen vervangen of repareren aangezien dit het nieuwste model is van CAT

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 15-11-2017 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
GB_gaming101 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:39:
[...]

oke dus waarschijnlijk wordt het volledige bedrag terugbetaald aan mij. aangezien de telefoon nog maar 3 maanden oud is en de reparatie in de garantie zou moeten vallen.
credit is iets anders als geld terug ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
oke maar krijg ik het aankoop bedrag terug of hoeveel de telefoon op het moment waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
Zit net inderdaad te kijken. Kan ook zijn dat ze het bedrag crediteren naar Belsimpel en dat zij een passende oplossing gaan zoeken. Ofwel je geld, ofwel gewoon omruilen. Maar handiger is om of te bellen of om af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
oke ik heb nu een reactie van belsimpel binnen gekregen en die zeggen dat dynafix het toestel in de loop van de week gerepareerd wordt en retour gestuurd wordt.
wie moet ik nou geloven want ze spreken elkaar nu een klein beetje tegen voor mij gevoel teminsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
GB_gaming101 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:48:
oke ik heb nu een reactie van belsimpel binnen gekregen en die zeggen dat dynafix het toestel in de loop van de week gerepareerd wordt en retour gestuurd wordt.
wie moet ik nou geloven want ze spreken elkaar nu een klein beetje tegen voor mij gevoel teminsten.
Je hebt een koopcontract met belsimpel en eigenlijk niks vandoen met dynafix. Dus ik zou gewoon uitgaan wat belsimpel je vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB_gaming101
M-slayer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:50:
[...]

Je hebt een koopcontract met belsimpel en eigenlijk niks vandoen met dynafix. Dus ik zou gewoon uitgaan wat belsimpel je vertelt.
dus ik moet ervan uitgaan dat belsimpel gelijk heeft en ik dus in deze week nog te horen krijg wat de oplossing is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
GB_gaming101 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:42:
[...]

dus ik moet ervan uitgaan dat belsimpel gelijk heeft en ik dus in deze week nog te horen krijg wat de oplossing is geworden.
Daar zou ik wel vanuit gaan.
Pagina: 1