Firefox - Website toevoegen aan bureaublad als venster

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephandeman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 10:24
Goedemorgen,

Even een vraag. Ik kan het totaal niet vinden op internet.
In Chrome heb je de mogelijkheid een website/bladwijzer toe te voegen aan je bureaublad en dat ie daarna opent als venster.
Dit ziet er dan als volgt uit als je de eigenschappen van de snelkoppeling bekijkt:
Doel: "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --profile-directory=Default --app-id=?????????
Beginnen in: "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application"

Vraag:
Is dit mogelijk in Firefox? Zojuist Firefox 57 geïnstalleerd, dacht geef het weer een gok. Maar 1 'bedrijfsportal' incl. mail e.d. opende ik voorheen altijd in Chrome als venster. Andere pagina's die ik opende werden dan geopend in een nieuw venster. Dus altijd 1 dedicated venster voor de 'bedrijfsportal'.

Het zou mooi zijn als dit ook kan in Firefox. Weet iemand of dit kan? En zoja, hoe?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

https://developer.mozilla...e_Options#-new-window_URL

Zojuist geprobeerd, werkt prima. Althans, als je bedoelt dat ik denk dat je bedoelt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat ie meer iets als dit bedoelt: https://superuser.com/que...hromes-feature-in-firefox

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah. Logisch. Volgens mij (...) kan dat momenteel niet standaard.

Met een omweg a la de topicstart kan het vast iig wel: maar een tweede profiel aan, stel daar (via settings en/of plugins) in dat er geen menu's etc. zijn en open dat profiel via de snelkoppeling, maar laat je normale profiel als default. Natuurlijk wel backuppen voor proberen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)