[CSS] nut stylesheet-editor?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Ik heb Topstyle Pro even uitgeprobeerd, en het is best een aardig programma, maar ik zie het nut er niet echt van in.
Waarom een apart programma gebruiken als je Homesite al open hebt staan, en je styles gewoon zelf kan tikken?

Goed, ik mis dus niks, maar het heeft mij wel verbaasd dat er zoveel mensen daar toch een apart proggie voor gebruiken, dat ik aan mezelf ga twijfelen. Misschien zie ik het nut er niet van in, en het zou best mooi zijn als ik dat wel zou zien, en mezelf daar (eventueel) werk mee zou kunnen besparen.

Het opstarten van je stylesheet-programma, het pakken van je muis of Wacom (alles gaat met shortcuts bij mij), het klikken op properties, het opzoeken van de goeie directory, het saven enz. duurt IMHO veel langer dan gewoon even een nieuwe file aanmaken in Homesite en die te saven als .css, in dezelfde dir waar je al aan het werk bent.

Hit me! :)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik denk dat je het wel kan vergelijken met het feit dat je al je html ook wel in notepad kan uittypen maar dat het gewoon relaxter is als je ff snel op een knop kan rammen (zoals in homesite)

• Oefening
  • Niet online
toevoeging: het ligt er natuurlijk ook aan wat je allemaal in je stylesheet gooit. persoonlijk geef ik de voorkeur om zoveel mogelijk te definiëren in mun stylesheet, en zo weinig mogelijk is mun body. dan is een apart cssprogje toch wel makkelijk hoor.

maar als je bijv alleen ff het soort font, de grootte en de kleur ervan in css wil definiëren kan je dat idd wel ff snel in homesite typen

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

Pelle: het lijkt me nuttig dat je dit topic ook even doorneemt, daar heb ik die vraag ook al eens voorgelegd...en besloten dat ik best zonder kan.
Wat ik niet weet sla ik na bij w3schools (of webmonkey ;) )

www.jurgroessen.nl

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:24 schreef nelis het volgende:
ik denk dat je het wel kan vergelijken met het feit dat je al je html ook wel in notepad kan uittypen maar dat het gewoon relaxter is als je ff snel op een knop kan rammen (zoals in homesite)
Ik ram niet op knoppen in Homesite >:)
Shortcuts roeleren!

Nu kan ik me voorstellen dat -wanneer je shortcuts hebt in iets als Topstyle- het wel opeens heel interessant ga vinden.
Als ik aan het tikken ben, dan wil ik niet m'n muis hoeven pakken in een ander proggie een attribuut in te tikken en daar een property aan te geven, want ik kan dat 2 keer zo snel zelf tikken.

Mijn stylesheets bevatten veel van dit soort crap:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
.invoer {
    font-family: verdana, trebuchet ms, verdana, arial, helvetica, sans-serif;
    font-size: 8pt;
    font-weight: bold;
    color: #330099;
    background-color: #eeeeee;
    border-style: solid;
    border-color: #330099;
    border-width: 1px;
    width: 220px;
}

Dit heb ik er sneller inzitten via Homesite dan in iets als Topstyle.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:31 schreef Hangloozz het volgende:
Pelle: het lijkt me nuttig dat je dit topic ook even doorneemt, daar heb ik die vraag ook al eens voorgelegd...en besloten dat ik best zonder kan.
Topic had ik gelezen ja. Ik vond er niet echt een bevredigend antwoord op mijn vraag in staan, en ik zag toch overal de Topstyle-aanhangers als paddestoelen uit de grond schieten. Vandaar nog een keer expliciet de vraag naar het nut ervan.
(of webmonkey ;) )
Mijn held! 8-)

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 00:32 schreef Pelle het volgende:
...
Mijn stylesheets bevatten veel van dit soort crap:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
.invoer {
}

Dit heb ik er sneller inzitten via Homesite dan in iets als Topstyle.
ja, dit valt nog wel mee. maar als je veel meer gaat definiëren (classes, opmaak van speciale elementen (tekstboxen enzo), divs, enz) dan ben je toch echt een stuk sneller in topstyle. en topstyle is ook niet zwaar om te laden dus dat moet ook niet echt een probleem zijn.

wat ik zelf handig vind is om gewoon 1 basisstylesheet te maken met alle elementen erin die maar mogelijk zijn, dat ding flikker ik dan in iedere site die ik bouw en dan pas haal ik alle overbodige crap weg. werkt geordend (je mist geen elementen) en snel

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 16:40

DeFeCt

je wéét toch

[..]
Ik ram niet op knoppen in Homesite >:)
Shortcuts roeleren!
proat wiezer...

vrij vertaald: lul niet zo dom :)
Hoe roep je die shortcuts aan? juist...

edit:

zie nu dat je de zin ook anders kan lezen
:+ *hips* :+

Hoe vaak gebruik je F12 en F11 in HomeSite? Ik redelijk vaak en dat is nou juist het fijne van TS voor mij, instant preview, wel zo makkelijk.

Heb nog nooit de tijd genomen om TS echt door te spitten, maar kan me voorstellen dat er ook zaken als snippets mogelijk moeten zijn.

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een bulltopic.
Beetje patsen met dat je het niet nodig hebt, nou fijn dan gebruik je het toch niet?
Geen flame of wat dan ook, maar ja had dit niet helemaal van je verwacht, maar ach sinds gordijnstok mede deelde dat ie eerder serieus genomen denkt te worden als ie in een pak loopt verbaast me niks meer :)

weltrusten.

Flickr

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:40 schreef nelis het volgende:
ja, dit valt nog wel mee. maar als je veel meer gaat definiëren (classes, opmaak van speciale elementen (tekstboxen enzo),
Mijn voorbeeld is een class, en nog wel van een tekstbox ook :P
divs, enz) dan ben je toch echt een stuk sneller in topstyle. en topstyle is ook niet zwaar om te laden dus dat moet ook niet echt een probleem zijn.
Euhm, op m'n werk zit ik met een Celeron333 met 128mb geheugen. Ik vind Photoshop, Homesite, IE, Netscape, ICQ, Eudora, LeapFTP, SecureCRT en Messenger (en natuurlijk m'n koetje) al meer dan genoeg apps die tegelijk draaien...
wat ik zelf handig vind is om gewoon 1 basisstylesheet te maken met alle elementen erin die maar mogelijk zijn, dat ding flikker ik dan in iedere site die ik bouw en dan pas haal ik alle overbodige crap weg. werkt geordend (je mist geen elementen) en snel
Ik heb ook een standaard-stylesheet, waarin een stuk of 3 a 4 veel gebruikte classes instaan.
Ik hoef niet perse voor elk element een andere class; ik probeer zoveel mogelijk te hergebruiken, en echt veel meer als 8 of 9 classes zullen mijn css-jes niet kennen.
Als de helft daarvan ook nog eens met copy-pasta te genereren is, dan weet ik wel dat ik geen Topstyle hoef.

Oftewel: ik ben nog steeds niet overtuigd >:)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt houdt zich nog steeds aanbevolen voor de ultieme standaard css template

Flickr

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:46 schreef DeFeCt het volgende:
proat wiezer...

vrij vertaald: lul niet zo dom :)
Hoe roep je die shortcuts aan? juist...
Auw! Ik denk bij knoppen aan die dingen waar je met je muis op moet klikken... maar je hebt gelijk, ik zit momenteel achter een toetsenbord met 101 knoppen :)
Hoe vaak gebruik je F12 en F11 in HomeSite? Ik redelijk vaak en dat is nou juist het fijne van TS voor mij, instant preview, wel zo makkelijk.
F11 & F12 zijn mijn vrienden. Maar TS heeft dus een instant-preview?
Mensen, we hebben een goed argument!
Beetje patsen met dat je het niet nodig hebt, nou fijn dan gebruik je het toch niet?
Nee, serieus, dit is geen patsen, het was echt een gemeende vraag. Als ik professionals met bepaalde tools zie werken, waarvan ik het nut niet inzie, dan wil ik weten waarom ze dat doen omdat ik het zelf namelijk gigantisch bij het verkeerde eind kan hebben.
Geen flame of wat dan ook, maar ja had dit niet helemaal van je verwacht, maar ach sinds gordijnstok mede deelde dat ie eerder serieus genomen denkt te worden als ie in een pak loopt verbaast me niks meer :)

weltrusten.
't komt misschien wat 'kijk mij eens een die-hard codeklopper zijn'-achtig over, maar zo is 't dus echt niet bedoeld.

* Pelle moet morgen ook in pak z'n propedeuse ophalen
* Pelle heeft geen pak >:)

Slaapze iig!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

Op woensdag 11 juli 2001 00:46 schreef DeFeCt het volgende:

edit:

zie nu dat je de zin ook anders kan lezen
:+ *hips* :+
zuiplap :P
Op woensdag 11 juli 2001 00:46 schreef DeFeCt daarna het volgende:

weltrusten.
ben dit niet met je eens.
Als je redelijk basic CSS spul doet wat je makkelijk afgaat in Homesite en j wilt je blikveld verruimen omdat je het vermoeden hebt dat het beter/makkelijker kan of dat je nieuwe CSS elementen moet gaan verkennen dan mag je toch vragen of zoiets als Topstyle daar een toegevoegde waarde in heeft?

Ik zie dit echt niet als een 'kijk-eens-wat-goed-ik-kan-alles-uit-m'n-hoofd'-topic :?

Je hebt je in het begin misschien ook wel eens afgevraagd, toen je je ani-gifs nog in PS maakte of dat bijgeleverde Imagestyler soms wat taken van je over kon nemen, ook al wist je hoe je een ani-gif moest maken.
Stukje automatisering binnen de automatisering...

edit:
truste :*

www.jurgroessen.nl

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:49 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt houdt zich nog steeds aanbevolen voor de ultieme standaard css template
Dit is mijn standaard-css file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
/* style.css */
.tekst {
    font-family: verdana, arial, helvetica, sans-serif;
    font-size: 10pt;
    color: #000000;
    font-weight: normal;
    font-style: italic;
}

.kleinetekst {
    color: #000000;
    font-weight: normal;
    font-style: italic;
}

a {
}

a:hover {
    color: #999999;
}

.ster {
    font-family: verdana, helvetica, sans-serif;
    color: #ff9900;
}

b { font-weight: bold; }
i { font-style: italic; }

Alle tekst krijgt een class="tekst" mee (in een <td> of in een <div>). De laatste 2 regels staan erin ivm Netscape4.
De class 'ster' is om verplichte velden in formulieren aan te geven.
Verder heb ik ook nog een ie.css, die met @import wordt aangeroepen. Daarin staat m'n form-opmaakzooi die in NS voor problemen gaat zorgen. Ook de margins van een <ul> worden hierin aangepast; voor NS pas ik ze aan met een style die ik disable.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
/* ie.css */
ul {
    margin-top: 0px;
    margin-left: 20px;
}

.invoer {
}

.button {
    font-family: arial, helvetica, sans-serif;
    color: #ffffff;
    background-color: #330099;
    width: 130px;
}

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 19:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
.invoer {
}
maar bijvoorbeeld
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.invoer {
    border: 1px solid #330099;
}

is een stuk korter (al heeft ns4 er flink moeite mee)

ik gebruik ook graag topstyle voor dat soort dingetjes, ik weet nl. nooit hoe die volgorde precies zat ('of was het nu border: solid 1px')
verder is de lijst met ondersteunde properties per browser wel aardig, maar niet dat ik het nou erg vaak nodig heb, wel vindt ik zoiets fijner en sneller werken dan een reference-guide

de snelheid, tja als ik het nodig heb gebruik ik mn rechtermuisknop .. edit style-block.
meestal tiep ik mn styles gewoon in, maar het is nooit mis topstyle achter de hand te hebben, bovendien is de lte versie freeware en voldoet deze wat mij betreft, zou niet zo snel de volledige versie bestellen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 00:47 schreef Pelle het volgende:

[..]

Mijn voorbeeld is een class, en nog wel van een tekstbox ook :P
lol, ik doel dus op meerdere classen en een zooi andere elementen om te definiëren
[..]

Euhm, op m'n werk zit ik met een Celeron333 met 128mb geheugen. Ik vind Photoshop, Homesite, IE, Netscape, ICQ, Eudora, LeapFTP, SecureCRT en Messenger (en natuurlijk m'n koetje) al meer dan genoeg apps die tegelijk draaien...
ohhh, dan kan topstyle er ook nog wel bij :+
[..]

Ik heb ook een standaard-stylesheet, waarin een stuk of 3 a 4 veel gebruikte classes instaan.
Ik hoef niet perse voor elk element een andere class; ik probeer zoveel mogelijk te hergebruiken, en echt veel meer als 8 of 9 classes zullen mijn css-jes niet kennen.
Als de helft daarvan ook nog eens met copy-pasta te genereren is, dan weet ik wel dat ik geen Topstyle hoef.
ja, dat laatste voorbeeld gaf ik eigenlijk meer om aan te geven dat ik ook niet altijd een progje als topstyle gebruik omdat ik toch alleen nog maar wat waarden hoef te veranderen en alle overbodige rommel hoef te verwijderen. net zoals ik ook een standaardframeset-pagina heb gemaakt waarbij ik ook alleen maar de waarden hoef te veranderen. die waarden verander ik gewoon in notepad (ohoh, daar komt RM-rf's beruchte quote weer aan :+ ) omdat dat gewoon lekker snel is opgestart en ik op die manier nog sneller ben ook met een simpele framesetpagina.
Oftewel: ik ben nog steeds niet overtuigd >:)
hoeft ook niet :)
ben ook niet zo'n supervoorstander van dit soort progjes, maar ze zijn gewoon wel makkelijk af en toe (als je lange stukken wel definiëren en je standaardstylesheet is weer eens beschadigd door 1 of andere schijtkever in windows :( ).

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 01:04 schreef RM-rf het volgende:
code:
1
 border: 1px solid #330099;

is een stuk korter (al heeft ns4 er flink moeite mee)
Ik weet ook niet precies waarom ik die notatie niet gebruik; ik heb het ooit wel geprobeerd maar dat liep op de een of andere manier fout. Kan best een NS-probleempje zijn geweest inderdaad; maar sinds jouw @import-tip heeft Netscape geen last meer van mijn bordertjes :)
verder is de lijst met ondersteunde properties per browser wel aardig, maar niet dat ik het nou erg vaak nodig heb, wel vindt ik zoiets fijner en sneller werken dan een reference-guide
Ok, dan zal ik daar eens naar gaan kijken. Wellicht da'k d'r nog wat van opsteek ook.
het is nooit mis topstyle achter de hand te hebben, bovendien is de lte versie freeware en voldoet deze wat mij betreft, zou niet zo snel de volledige versie bestellen
Ok, de lite-versie zat toch al bij Homesite, dus dat komt goed uit. Pro heb ik even bekeken, maar echt veel verschil zag ik niet op het eerste gezicht, dus een bestel-actie wordt het sowieso niet.

Verwijderd

RM-rf: Bijvoorbeeld [CSS] is een stuk korter
Of (om het maar af te maken) op zijn kortst:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
.invoer {
    font: 8pt bold verdana, "trebuchet ms", verdana,
        arial, helvetica, sans-serif;
    color: #309;
    background: #eee;
    border: 1px solid #309;
}

(Font namen met spaties erin moeten gequote worden. :) )

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik gebruik gewoon UltraEdit.

Gaat best, troepje HTML files, PHP scripts, en style sheets open, 1 klikje verwijderd, alles bij de hand. In de browser nog een HTML, PHP, SQL en CSS reference bij de hand, en alles is in 1 klik te bereiken.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 01:53 schreef Arien het volgende:
(Font namen met spaties erin moeten gequote worden. :) )
't werkt wel zo, maar als het niet hoort, dan doe ik het vanaf nu anders :)
Van font: had ik ook nog nooit gehoord in een stylesheet, laat staan van de kleur-afkorting #eee bijvoorbeeld.
Als ik het goed begrijp dan denkt je browser het 2e, 4e en 6e cijfer er zelf bij?

Verwijderd

Pelle: 't werkt wel zo, maar als het niet hoort, dan doe ik het vanaf nu anders :)
Zag net (toen ik even keek of ik geen onzin zat te lullen) dat als het niet gequote wordt al het wit aan het begin en eind gestript wordt en alle whitespace in de fontnaam tot een enkele spatie verbouwd wordt, dus het kan zo in principe ook. Vind het zelf netter, maar maakt dus in dit geval niets uit.
Van font: had ik ook nog nooit gehoord in een stylesheet, laat staan van de kleur-afkorting #eee bijvoorbeeld. Als ik het goed begrijp dan denkt je browser het 2e, 4e en 6e cijfer er zelf bij?
font is gewoon een afkorting voor al die font-* dingen, zoals border dat doet voor al die border-* eigenschappen.

En dat van die 3-letter combinaties in kleuren: Ik zoek even de pagina voor je.

Verwijderd

Kan die pagina (was op www.w3c.org) niet meer vinden maar dat is in dit geval voor de *kuch* browser-safe *kuch* kleuren, ja.

• 2
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Het enige handige aan topstyle heb ik altijd gevonden dat ik er dingen in tegen kwam die ik nog niet kende, of vergeten was.

Verder vind ik het (voor mezelf) vrij overbodig. Je gaat je javascript ook niet in een aparte editor in elkander regelen (ik niet iig).

Trouwens ik wordt altijd helemaal gestoord van die instant preview; op de 1/andere manier zorgt die ervoor dat je niet lekker door kan tikken, moet je steeds weer met je muis in de weer. Als je weet wat ik bedoel. Ergo Topstyle werkt RSI bevorderend, zo luidt mijn conclusie :)

Wat kost het programmatje eigenlijk als je het los koopt?

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 02:25 schreef 2 het volgende:
Je gaat je javascript ook niet in een aparte editor in elkander regelen (ik niet iig).
met lange scripts zou een apart progje daarvoor best een uitkomst zijn vind ik
kan je ut wel los kopen :?
iig zit de lite gratis bij homesite en de pro is zonde van ut geld omdat er maar weinig aan toe wordt gevoegd vergeleken met de lite

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 11 juli 2001 02:25 schreef 2 het volgende:
http://www.bradsoft.com/topstyle/order/index.asp

TopStyle Pro 2
Click here to buy online for US$49.95

Note: The Lite version of TopStyle is distributed for free, so it can't be upgraded to the Pro version for $19.95.

Flickr

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 18:16

Crazy D

I think we should take a look.

Ik vind Topstyle ideaal omdat je meteen kan laten checken of je stylesheet voldoet aan de door jou opgegeven level. CSS level 1, IE4/NS4, etc. 't Is leuk dat je bij w3.org je stylesheet wel kan laten testen, maar die vertellen je er niet bij dat Netscape width in % niet altijd (vrijwel nooit... ;) goed berekent. (ok, dat weet iedereen ondertussen wel, maar 't gaat om 't idee... ;)
Ik kan me voorstellen dat als je de helft van je tijd stylesheets schrijft, je alles wel uit je hoofd weet (incl. wat welke browser goed doet en wat niet), maar voor mensen die net iets minder vaak stylesheets in elkaar bouwen, vind ik het echt een perfect programma.

En dat switchen naar die preview, ik weet niet wat je bedoelt hoor. Ik heb nooit problemen met Topstyle. Als ik lui ben klik ik een style bij elkaar, anders type ik 'm, en het enigste moment wanneer ik 'in de preview' uitkom is wanneer ik daar op klik....

Ik gebruikte hiervoor altijd binnen Interdev de stylesheet editor (werk altijd in Interdev...) maar sinds ik Topstyle ken, heb ik toch zoiets van, da's een vergelijking met Interdev als notepad vergelijken met Word...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Als ik een grote stylesheet moet maken, gebruik ik idd wel topstyle..
Alleen snel ff iets veranderen doe ik dan via notepad.

Met op een ander scherm een css tut. o.i.d. erbij ;)

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 14:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Catman's CSS Design Tool Online CSS editor!
Ik zoek zoiets alleen nog een soortgelijke applicatie , standalone & freeware.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

glashio schreef op 27 februari 2004 @ 16:14:
Catman's CSS Design Tool Online CSS editor!
Ik zoek zoiets alleen nog een soortgelijke applicatie , standalone & freeware.
Waarom een kick van drie jaar uit, ipv een nieuw topic?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 14:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Zelfde onderwerp!Gebruik ik search, weer nie goe

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TopStyle heeft wél auto-replace, als je bijvoorbeeld bb:[spatie] doet verandert TS het automatisch naar "border-bottom:".

Maar ik gebruik gewoon Crimson Editor voor alles, want die heeft voor elke taal wel leuke syntaxkleurtjes en anders is het weer zo'n met switchen tussen progs.

[ Voor 13% gewijzigd door Blaise op 27-02-2004 16:52 ]

• Ramon
  • Laatst online: 06:10
het nut van topstyle voor mij is alleen om dingen op te zoeken mbt tot CSS. Als ik iets heb gevonden, dan copy-paste ik het meestal ook gewoon in mijn CSS file in Dreamweaver. Ik gebruik topstyle dus niet om CSS files te editten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Blaise schreef op 27 februari 2004 @ 16:49:
TopStyle heeft wél auto-replace, als je bijvoorbeeld bb:[spatie] doet verandert TS het automatisch naar "border-bottom:".

Maar ik gebruik gewoon Crimson Editor voor alles, want die heeft voor elke taal wel leuke syntaxkleurtjes en anders is het weer zo'n met switchen tussen progs.
Ramon de Jesus schreef op 27 februari 2004 @ 16:55:
het nut van topstyle voor mij is alleen om dingen op te zoeken mbt tot CSS. Als ik iets heb gevonden, dan copy-paste ik het meestal ook gewoon in mijn CSS file in Dreamweaver. Ik gebruik topstyle dus niet om CSS files te editten.
Let aub even op de datum van topicstart ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Wou net zeggen, had de datum niet gezien... vond 't al vreemd dat Pelle daarover een topic zou openen.. besides hij is nu op een trouwerij :D

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Mja, beetje kansloos dit. Software requests doen we sowieso niet aan.

:w :Y)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.