Toon posts:

Wierd probleem met scherm + videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oudere AMD K6/2 333mhz, terug start klaar gemaakt. Maar ik zit dus wel met een raar probleem. Wanneer ik dus boot, zie ik niks verschijnen op het scherm->CTX 15inch, enkele jaren oud. Het scherm springt gewoon niet aan. Dus ik d8 eerst, misschien is de videokaart kapot, maar dat was het niet want ten eerste gaf pc bij booten geen foute beebs, en ten 2de als ik er een 19inch aanhang dan gaat alles zonder problemen. Misschien het scherm dat kapot is? Nee want ik heb dat daarna getest op mijne oude pentium 100 en daar ging het wel.
Waaraan zou dit rare problemen kunnen liggen?

Alvast bedankt.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Cross

Verwijderd

Topicstarter
sorry

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 11 juli 2001 00:23 schreef Turro het volgende:

[..]

Kunde wa duidelijker zijn. Bedankt
Ik bedoel dat je twee keer hetzelfde hebt gepost, dat heet een crosspost :)

Dat mag dus niet...
Op woensdag 11 juli 2001 00:23 schreef Turro het volgende:
sorry
Maak niet uit, er word vanzelf een van de twee gesloten en dan is het probleem weer opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk kunnen liggen aan de hoeveelheid pinnekes in de schermstekker. Want ik heb al gezien, dat dat niet bij alle schermen hetzelfde is.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 11 juli 2001 00:30 schreef Turro het volgende:
Zou het mogelijk kunnen liggen aan de hoeveelheid pinnekes in de schermstekker. Want ik heb al gezien, dat dat niet bij alle schermen hetzelfde is.
Past die stekker er wel op of heb je hem er met zoveel kracht opgeduwd dat ze zijn verbogen ?

Als je het scherm nou eens los van je pc laat, dan doe je dus alleen de stekker in het stopcontact, gebeurd er dan wat ?

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm werkt nog perfect op mijn andere PC. Ik vind dat dus heel raar, en ik vast niet alleen. :9

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 11 juli 2001 00:35 schreef Turro het volgende:
Het scherm werkt nog perfect op mijn andere PC. Ik vind dat dus heel raar, en ik vast niet alleen. :9
Reageer dan ff op wat ik zei...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 00:31 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Past die stekker er wel op of heb je hem er met zoveel kracht opgeduwd dat ze zijn verbogen ?

Als je het scherm nou eens los van je pc laat, dan doe je dus alleen de stekker in het stopcontact, gebeurd er dan wat ?
Daar lag het probleem dus, ik was kabel van sckerm naar stopcontact vergeten in te pluggen. Dom kieke da ik zen.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 11 juli 2001 00:42 schreef Turro het volgende:

[..]

Daar lag het probleem dus, ik was kabel van sckerm naar stopcontact vergeten in te pluggen. Dom kieke da ik zen.
Goeiemorgen ;)
Pagina: 1