Toon posts:

4K videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een videokaart die geschikt is voor 4K gaming op high/ultra. Mijn budget ligt rond de €600.

Aangezien ik zelf niet heel erg thuis ben kwa technische kennis zou ik graag wat hulp hier bij willen.

Wat kunnen jullie mij aan raden?

Alvast bedankt
Joran

Alle reacties

• walliewalter
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-12-2022
Voordat je verder geholpen kan worden is het van belang dat je iedereen van zoveel mogelijk informatie voorziet over jouw setup.

CAA beleid

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

bedenk dat vooral je voeding dan ook on par moet zijn; en inderdaad, meer info over je systeem (CPU/kast/voeding/RAM) kan nuttig zijn

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:50
Daarnaast, om welke spellen gaat het? Dat maakt ook nogal een verschil. Er zijn zat spellen waarbij je op dit moment echt noway 4k speelbaar gaat halen met high ultra settings.
Ik zou überhaupt eerder denken aan een 1080 ti, maar wellicht dat een goedkopere kaart het ook redt.

Ben je bereidt om te sparen voor een kaart die het zou redden? Of moet het echt nu 600 euro zijn.

Voorbeeld, een 1080 kun je krijgen voor onder de 600 euro. Een 1080ti echter, gaat over de 800 euro heen. Maar ik kan je dan ook niet helpen of een gewone 4k op high/ultra gaat doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 15-11-2017 09:14 ]

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

De rest van de PC is net zo belangrijk in dit geval. Je kan er wel een 1080 in doen maar als je bijvoorbeeld een i3 hebt zal 4k gaming nog niet echt een success worden.