Ik zoek een? Ik zoek een voeding en harde schijf die stil zijn. Op dit moment is mijn pc redelijk luidruchtig als ik op internet wat zit te browsen. Na wat nader onderzoek ben ik eruit gekomen dat het meeste geluid geproduceerd word door mijn voeding en harde schijf van 1 TB van 3 jaar oud.
Mijn voeding nu: CoolerMaster GM Series G550M
mijn hdd en ssd nu: Seagate Desktop SSHD - Hybride harde schijf - 1 TB ( 8 GB Flits) Samsung 650 of 750 evo (ouder model uit 2014) 250gb
Ik zoek een stillere voeding en harde schijf om zo een game pc te hebben die minder luidruchtig is.
Voor een harde schijf denk ik dat het verstandig is om over te stappen naar een extra ssd vanwege de snelheid.
Voor de voeding zat ik te denken aan de corsair rm550x
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal rond de 300-400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken en andere alternatieven om mijn pc nog stiller te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
mijn pc staat op mijn bureau.
Momenteel heb ik een game pc met de volgende componenten:
Corsair Vengeance LPX 2x8gb 3200 mhz
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart
Met alle 6 ventilatoren vervangen voor 4x noctua nf-f12 pwm en 2x nf-f12 industrial.
Met aangepaste fan profiel voor alle 6 de fans, die staan op lage pwm toeren voor geluid.
Asus Prime X370-Pro
AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
Asus rog strix gtx 1070 oc
Seagate Desktop SSHD - Hybride harde schijf - 1 TB
Samsung 650 of 750 evo (ouder model uit 2014) 250gb
Mijn voeding nu: CoolerMaster GM Series G550M
mijn hdd en ssd nu: Seagate Desktop SSHD - Hybride harde schijf - 1 TB ( 8 GB Flits) Samsung 650 of 750 evo (ouder model uit 2014) 250gb
Ik zoek een stillere voeding en harde schijf om zo een game pc te hebben die minder luidruchtig is.
Voor een harde schijf denk ik dat het verstandig is om over te stappen naar een extra ssd vanwege de snelheid.
Voor de voeding zat ik te denken aan de corsair rm550x
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal rond de 300-400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken en andere alternatieven om mijn pc nog stiller te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
mijn pc staat op mijn bureau.
Momenteel heb ik een game pc met de volgende componenten:
Corsair Vengeance LPX 2x8gb 3200 mhz
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart
Met alle 6 ventilatoren vervangen voor 4x noctua nf-f12 pwm en 2x nf-f12 industrial.
Met aangepaste fan profiel voor alle 6 de fans, die staan op lage pwm toeren voor geluid.
Asus Prime X370-Pro
AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
Asus rog strix gtx 1070 oc
Seagate Desktop SSHD - Hybride harde schijf - 1 TB
Samsung 650 of 750 evo (ouder model uit 2014) 250gb
[ Voor 14% gewijzigd door timetje100 op 14-11-2017 21:10 ]