Ik ben onlangs begonnen met een avondopleiding media en netwerkbeheer. Ik moet nu een aantal examens afleggen voor windows server 2012. Ik heb zelf de beschikking over een Examen Referentie boek van Microsoft en ik heb ook een proefversie van windows server 2012 R2 standard op een virtuele machine gezet om te oefenen. Ik heb in een grijs verleden wel het één en ander gedaan met server 2003, maar ik vermoed dat die ervaring niet meer relevant genoeg is om mij hier van dienst te zijn.
Mijn vraag is of er nog andere methoden of mogelijkheden zijn om voor dit examen te leren, en of er eventueel nog andere tips zijn? Zijn er nog valkuilen of andere zaken waar ik sowieso rekening mee moet houden met betrekking tot het studeren en het examen zelf?
Alvast bedankt voor de hulp!
Mijn vraag is of er nog andere methoden of mogelijkheden zijn om voor dit examen te leren, en of er eventueel nog andere tips zijn? Zijn er nog valkuilen of andere zaken waar ik sowieso rekening mee moet houden met betrekking tot het studeren en het examen zelf?
Alvast bedankt voor de hulp!