Star Trek topic in NST&M

Pagina: 1
Acties:

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Er loopt een Star Trek topic, voor de fans. Maar het is erg lastig om te replyen of te quoten, ik krijg steeds een time out. Zowel op werk, als thuis met mijn ADSL lijn, en thread bij reageren laten zien staat al uit.
Dus als iemand een vervolg topic wil maken??

Ik doe dat niet, want het is zo'n "Star Trek verzamel, doe hier alles in wat over Star Trek gaat" topic, speciaal hiervoor aangemaakt??

Verwijderd

Ik heb m'n prefs hier op 100 replies staan en er timed niks out ..

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
met mijn prefs op 5000 lukt het ook nog :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Overleg anders even met SInterklaas 82 tm. In goed overleg zal deze vast dicht kunnen en een nieuwe opgestart worden :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 07:00 schreef Traag het volgende:
Overleg anders even met SInterklaas 82 tm. In goed overleg zal deze vast dicht kunnen en een nieuwe opgestart worden :)
Bij deze.

Het is tenslotte het Lieve adjes forum.

En ik schrijf ook niet dat ik het topic niet openen kan, maar ik kan er niet op replyen.

Verwijderd

No such problem.

Maar ik betwijfel of het nodig is. Voor mijn testje net was de topic al uit te lijst gesukkeld.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 14:00 schreef HlpDsK het volgende:
No such problem.

Maar ik betwijfel of het nodig is. Voor mijn testje net was de topic al uit te lijst gesukkeld.
Ik heb al anderen gelezen met hetzelfde probleem? En ik heb het probleem wel!!

Verwijderd

Laat thread bij reageren zien staat ws. aan bij je, als je dat uitzet kan je wel reply-en. Mocht het dan nog niet lukken dan kan er wel een nieuw topic komen.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

'thread laten zien bij het reageren' kan een nogal dodelijke optie zijn bij lange topics.

Helaas..

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 18:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Laat thread bij reageren zien staat ws. aan bij je, als je dat uitzet kan je wel reply-en. Mocht het dan nog niet lukken dan kan er wel een nieuw topic komen.
Hallo Sint! :)
Ik heb het al bovenaan gezegd, thread bij reageren staat al uit. Bovendien is het al een zware topic om te laden. Deel 2 wordt bij mij wel gewaardeerd! :)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 19:11 schreef Pjotrik het volgende:

[..]

Hallo Sint! :)
Ik heb het al bovenaan gezegd, thread bij reageren staat al uit. Bovendien is het al een zware topic om te laden. Deel 2 wordt bij mij wel gewaardeerd! :)
Ow, daar heb ik ff overheen gelezen. Je mag wat mij betreft deel 2 openen, dan knal ik 1 dicht.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pagina: 1