Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor surfen en crea 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop om voornamelijk te surfen en af en toe het tekenprogramma creo 3.0 te gebruiken. Het programma creo 3.0 heeft volgende requirements:
  • Windows 7 of hoger
  • 4GB RAM of hoger
Budget is maximum €650. Belangrijk is ook dat er een numeriek klavier aanwezig is en minimum 15 inch.

Daarnaast nog 2 andere vragen:
  • Wacht ik best tot "Black Friday" / "Cyber Monday" om te kopen?
  • Welke garantie heb je als je online koopt? (Is dit dan geen gedoe als die gerepareerd moet worden, bv. lang kwijt)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Standaard Dell consumentenlaptops hebben meen ik een numeriek toetsenbord.
Of je moet wachten moet je zelf bepalen. Wij kunnen ook niet in de toekomst kijken en weten dus niet of iets dergelijks een aanbieding wordt. Maar een week of wat wachten kan denk ik wel, zo'n bloedspoed zal het ook niet hebben gok ik ;)

Qua garantie: hangt af van de leverancier. Bij Dell weet ik dat ze een doos sturen, mag je de laptop dan in verpakken en opsturen. Ben je hem een tijdje kwijt en als je pech hebt wissen ze je harddisk voor een fresh install. Dat geven ze vooraf bij de reparatie aan. Als je hem minder lang kwijt wilt zijn of on site fixen wilt hebben kan dat maar daakr betaal je dan ook voor. Ik verwacht dat andere fabrikanten op een soortgelijke manier werken.
Protip: koop een laptop met HDD (goedkoper) en zet er zelf een SSD in voor je hem gaat gebruiken. Mocht je dan ooit garantie nodig hebben, gooi je er de oude HDD in en stuur je een wekende config naar ze op terwijl je je eigen installatie houdt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)