Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wordt vooral gebruikt voor fotobewerking (& standaard dingen als surfen/mailen/tekstverwerken). Ik heb een workflow met lightroom, photoshop en indesign. Daarnaast sporadisch videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tussen de 3000 en 3500 uitgeven, all-in. Ik twijfel erg of ik het systeem zelf kan bouwen (het zou mijn eerste build worden), maar ik zie ook dat het behoorlijk wat kan schelen als je de componenten bij verschillende leveranciers haalt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een NAS staan als back-up systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil met twee monitoren werken. Daarnaast heeft het de voorkeur om een stille set-up te hebben. Omdat ik niet vaak video's zal bewerken wil ik dat de focus van de bouw op fotobewerking / verwerking.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een laag geluidsniveau en een kast die niet opvalt (geen toeters en bellen met led-verlichting)
Ga je overklokken?
Ik sta ervoor open, maar in principe wil ik het standaard houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag van jullie wat jullie van deze set-up denken. Is het te veel, te weinig? Tips om meer bang voor buck eruit te krijgen?
Thanks!!
Dit systeem wordt vooral gebruikt voor fotobewerking (& standaard dingen als surfen/mailen/tekstverwerken). Ik heb een workflow met lightroom, photoshop en indesign. Daarnaast sporadisch videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tussen de 3000 en 3500 uitgeven, all-in. Ik twijfel erg of ik het systeem zelf kan bouwen (het zou mijn eerste build worden), maar ik zie ook dat het behoorlijk wat kan schelen als je de componenten bij verschillende leveranciers haalt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een NAS staan als back-up systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil met twee monitoren werken. Daarnaast heeft het de voorkeur om een stille set-up te hebben. Omdat ik niet vaak video's zal bewerken wil ik dat de focus van de bouw op fotobewerking / verwerking.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een laag geluidsniveau en een kast die niet opvalt (geen toeters en bellen met led-verlichting)
Ga je overklokken?
Ik sta ervoor open, maar in principe wil ik het standaard houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag van jullie wat jullie van deze set-up denken. Is het te veel, te weinig? Tips om meer bang voor buck eruit te krijgen?
Thanks!!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 269,- | € 269,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 176,50 | € 176,50 |
| 2 | WD Blue WD40EZRZ, 4TB | € 108,- | € 216,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Asus USB-AC68 Wi-Fi adapter | € 73,75 | € 73,75 |
| 2 | LG 27UD68-P Zwart | € 449,- | € 898,- |
| 1 | Logitech Z623 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Cherry MX-Board 3.0 (Qwertz, Cherry Black) | € 69,50 | € 69,50 |