Bequiet! Dark Rock 3 - AM4 moederbord

Pagina: 1
Acties:

• iKarush
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-10-2024
Hallo Allen

In juli ben ik begonnen met de aankoop van verschillende delen van mijn gaming pc. In juli had ik al de bequiet! Dark Rock 3 als aangekocht. Aangezien ik een Ryzen CPU (1600X) heb gekocht, had ik ook een bijbehorend AM4 moederbord nodig.

Voor de gratis AM4 mounting kit van Bequiet! moest je in het aanvraagformulier de factuur van je moederbrod bijvoegen. Nu heb ik dat moederbord pas gisteren besteld en kreeg ik vandaag de factuur. Nu wil ik zo snel mogelijk beginnen bouwen aan mijn computer maar de levertijd van die AM4-bracket kan tot 14 dagen oplopen.

De vraag is nu: kan ik de koeler al bevestigen zonder de AM4-bracket? Logisch gezien niet maar ik hoop op een uitzondering.

Alvast bedankt voor het antwoord.

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:51
Zal zonder bracket niet lukken nee

• McFastFood
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-01 16:15
Wilt u deze koeler gebruiken op een AM4 socket moederbord, dan kunt u een bracket opvragen bij de fabrikant via

http://www.bequiet.com/en/am4

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-02 23:12
Zonder bracket kan je de koeler niet monteren en ik raad je dan ook niet aan om het te proberen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:38
Er zit toch al een koeler bij? Gewoon tijdelijk die gebruiken tot je bracket binnen is.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:58

Thomg

Aww yiss

Niet bij een 1600X.

Je kan het proberen door je kast neer te leggen en de zwaartekracht zijn werk te laten doen + tie wraps...
Pagina: 1