Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Errmm misschien heb je een reputatie?Op dinsdag 10 juli 2001 23:52 schreef lordspacie het volgende:
Hoebedoel je dit in dit topic: [topic=181464]
Ik vraag toch gewoon informatie over telnet en dergelijke?
wat heeft dit met de hk te maken?
en ja ik heb een ban in de hk.
ja ok die heb ik inmiddels wel met 1500 + post in de hk maar ik vroeg gewoon meer informatie niet eens aan de hk gedacht?Op dinsdag 10 juli 2001 23:55 schreef tineau het volgende:
[..]
Errmm misschien heb je een reputatie?!
Verwijderd
Je kunt met telnet op externe computers, netwerken, servers inloggen..
Maar dat er films op staan.. Telnet is alleen de tolk zeg maar.
Ik zeg ook maar niks want ik kom normaal nooit hier en ben nu ook weer snel pleite.
Hier zitten immers de modjes
Maar dat er films op staan.. Telnet is alleen de tolk zeg maar.
Ik zeg ook maar niks want ik kom normaal nooit hier en ben nu ook weer snel pleite.
Hier zitten immers de modjes
Verwijderd
yeah, right ..Op dinsdag 10 juli 2001 23:55 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ja ok die heb ik inmiddels wel met 1500 + post in de hk maar ik vroeg gewoon meer informatie niet eens aan de hk gedacht?
wat is er hlpdsk?Op woensdag 11 juli 2001 00:06 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
yeah, right ..
Verwijderd
Doe aub niet zo onschuldig wil je. Sinds je een HK-ban hebt, zijn er al een aantal redelijk nutteloze/verdachte topics van je verschenen.Op woensdag 11 juli 2001 00:07 schreef lordspacie het volgende:
[..]
wat is er hlpdsk?
Neem FF wat advies van me aan: Back down. Doe rustig. Open niet om de haverklap topics als het niet echt ergens over gaat. Dus niet domme vragen stellen, die bv. met de search heel simpel beantwoord kunnen worden.
Je hebt de afgelopen tijd heel veel topics geopend in de HK. Nu kun je dat tijdelijk niet meer, en ineens verschijnen daar die 'questionable' topics in de techfora.
Ik hoop dat je wel beseft dat zooi posten in de techfora niet getolereerd wordt. Dus als je nog in de HK-mode zit kun je beter een dagje afkoelen of zow. Want het is niet ondenkbaar dat je anders vandaag of morgen helemaal niet meer welkom bent.
zou ik heel ff op icq met je kunnen spreken is wat makkelijker en minder openbaar als op got?Op woensdag 11 juli 2001 00:12 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Doe aub niet zo onschuldig wil je. Sinds je een HK-ban hebt, zijn er al een aantal redelijk nutteloze/verdachte topics van je verschenen.
Neem FF wat advies van me aan: Back down. Doe rustig. Open niet om de haverklap topics als het niet echt ergens over gaat. Dus niet domme vragen stellen, die bv. met de search heel simpel beantwoord kunnen worden.
Je hebt de afgelopen tijd heel veel topics geopend in de HK. Nu kun je dat tijdelijk niet meer, en ineens verschijnen daar die 'questionable' topics in de techfora.
Ik hoop dat je wel beseft dat zooi posten in de techfora niet getolereerd wordt. Dus als je nog in de HK-mode zit kun je beter een dagje afkoelen of zow. Want het is niet ondenkbaar dat je anders vandaag of morgen helemaal niet meer welkom bent.
Euh, HlpDsK? Ik heb hem uitgebreid uitgelegd dat zijn niveau qua techposts omhoog moet omdat het anders een perm-ban wordt. Dus als dat niet duidelijk is, zien we hem niet terug in HK... Verder moet hij zich in de techfora sowieso inhouden, want een complete ban is natuurlijk uiteindelijk ook mogelijk...
Dat was BTW niet lullig bedoeld, maar gewoon ff voor Lordspacie, zeg maar preventieve waarschuwing
Dat was BTW niet lullig bedoeld, maar gewoon ff voor Lordspacie, zeg maar preventieve waarschuwing
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
SureOp woensdag 11 juli 2001 00:16 schreef lordspacie het volgende:
[..]
zou ik heel ff op icq met je kunnen spreken is wat makkelijker en minder openbaar als op got?
sorry van dat ene telnet als die te nutteloos was maar die andere topics waren toch wel in orde? en niet makkelijk in de search te vinden?Op woensdag 11 juli 2001 00:17 schreef Grrrrrene het volgende:
Euh, HlpDsK? Ik heb hem uitgebreid uitgelegd dat zijn niveau qua techposts omhoog moet omdat het anders een perm-ban wordt. Dus als dat niet duidelijk is, zien we hem niet terug in HK... Verder moet hij zich in de techfora sowieso inhouden, want een complete ban is natuurlijk uiteindelijk ook mogelijk...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()