Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
FYI, gaat om deze knop:

@The Eagle: poke.
[ Voor 25% gewijzigd door Hero of Time op 16-11-2017 12:34 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Oude trap, maar ik heb me net ook een ongeluk lopen zoeken naar deze functie. Tevergeefs heb ik ook gebruik proberen te maken van "Folder wijzigen" » "Foto's en/of subfoldera verplaatsen naar". Snap ook niet direct waarom dát niet werkte, maar soit.
Dat lullige knopje voorziet inderdaad in precies waar TS en ik naar op zoek waren, maar ik vond het niet makkelijk vindbaar. Dus dat voldoet in ieder geval (ook?) niet aan mijn wens, haha
Wellicht kan dat vriendelijker c.q. dummyproof getoond worden of contextgevoelig (laten verschijnen wanneer er daadwerkelijk foto's geselecteerd worden, desnoods dezelfde iconen) - dat triggert misschien beter waar je moet zoeken.
Dat lullige knopje voorziet inderdaad in precies waar TS en ik naar op zoek waren, maar ik vond het niet makkelijk vindbaar. Dus dat voldoet in ieder geval (ook?) niet aan mijn wens, haha
offtopic:
Met kennelijk twee meldingen hierover in vier jaar tijd verwacht ik verder geen wonderen...
Met kennelijk twee meldingen hierover in vier jaar tijd verwacht ik verder geen wonderen...
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Wat men tig jaar geleden intuïtief vond kan men vandaag de dag onlogisch vinden. De interface daar heeft volgens mij een behoorlijk baard. Ik moe(s)t ook steeds zoeken van 'hoe zat dit ook al weer'. Dit komt natuurlijk ook omdat ik de feature niet dagelijks gebruik.
Team anti-scalp - wauw..