Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een account aangemaakt op Blockchain en wil graag bitcoins kopen.
Maar ik wil niet alleen Bitcoins kopen, ik wil ook graag andere crypto's kopen.

Nu verschijnt er wel een button dat ik bitcoins kan kopen, maar geen andere crypto's.

Kan iemand mij vertellen hoe dat moet en waar ik dat het beste kan doen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-11-2017 09:59)

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Onthoud wel dat je in je Blockchain wallet alleen Bitcoin en Ethereum kan opslaan, dus als je andere crypto's wilt gaan kopen heb je een andere wallet nodig. Blockchain heeft alleen partners voor Bitcoin op dit moment, dus je kan alleen Bitcoins bij hun direct kopen. De rest dien je te kopen bij een exchange etc. (maar dan natuurlijk wel met een goede wallet).

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je serieus niet weet waar je een bepaalde coin kan kopen zou je die dingen niet moeten kopen.
Coins zijn lastig, niet zozeer omdat de koers onvoorspelbaar is maar omdat er technisch heel wat bij komt kijken om ze veilig te (laten) bewaren.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
En anders litebit de verkoopt veel Crypto's zonder moeilijk gedoe

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 16:11
Juup schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:54:
Als je serieus niet weet waar je een bepaalde coin kan kopen zou je die dingen niet moeten kopen.
Coins zijn lastig, niet zozeer omdat de koers onvoorspelbaar is maar omdat er technisch heel wat bij komt kijken om ze veilig te (laten) bewaren.
Je zou ze NOG niet moeten kopen, maar is er intussen geen artikel geschreven waarin staat hoe je als beginner op een veilige manier bitcoin/altcoin koopt en ook veilig kunt opslaan?

Zo eentje: http://www.bitcoinspot.nl...slaan-hoe-doe-je-dat.html Die weet na het verlies van 25 Bitcoin de noodzaak van het veilig bewaren van Bitcoin over te brengen. En is er zelf achter gekomen of een bepaalde methode wel veilig is :P

[ Voor 19% gewijzigd door gravit0n_ op 14-11-2017 16:30 ]

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Al was er laatst een hack mogelijk waarmee je de beveiliging van ledger kon omzeilen. Die is nu gedicht maar dat geeft weer aan dan een ledger ook niet altijd 100 procent veilig is.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Onthoud wel dat je in je Blockchain wallet alleen Bitcoin en Ethereum kan opslaan, dus als je andere crypto's wilt gaan kopen heb je een andere wallet nodig. Blockchain heeft alleen partners voor Bitcoin op dit moment, dus je kan alleen Bitcoins bij hun direct kopen. De rest dien je te kopen bij een exchange etc. (maar dan natuurlijk wel met een goede wallet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Dan zou ik persoonlijk investeren in CombiCoin https://triaconta.com/sale/

Zij bieden een coin aan die 100% asset backed is door de top30 crypto's. Er is momenteel al een rendement in de afgelopen weken gehaald van 10%.

Edit
Linkje aangepast.

Mochten mensen naar aanleiding van deze post meer info willen mogen ze me ook DM'en.

[ Voor 22% gewijzigd door NeHoX op 14-11-2017 17:45 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb als beginnende bittrex’er ook een vraag. Na een filmpje gezien te hebben heb ik geprobeerd om van BTC BCC te kopen. Maar ik waarschijnlijk onverhoopt met 0.02 BTC ongeveer 0.1 BCC gekocht. Kan dat überhaupt?

Bij ‘wallets’ staat gelukkig bij estimated value nog wel steeds 0,02 (150 dollar). Maar als ik in de wallets kijk staat er maar 0.116 BCC en 0.0002BTC

Heb ik een super domme fout gemaakt of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:33:
Hoi,

Ik heb als beginnende bittrex’er ook een vraag. Na een filmpje gezien te hebben heb ik geprobeerd om van BTC BCC te kopen. Maar ik waarschijnlijk onverhoopt met 0.02 BTC ongeveer 0.1 BCC gekocht. Kan dat überhaupt?

Bij ‘wallets’ staat gelukkig bij estimated value nog wel steeds 0,02 (150 dollar). Maar als ik in de wallets kijk staat er maar 0.116 BCC en 0.0002BTC

Heb ik een super domme fout gemaakt of valt het mee?
Je hebt bcc tokens gekocht met je btc.
0.116 bcc is ongeveer 29 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is BCC bij Bittrex niet bitcoin cash?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
Dan is het 123 euro.
0.02 btc is 132 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 20:53
Voor automatisch gespreid kun je ook kijken naar iets als iconomi.com

[ Voor 93% gewijzigd door Katseviool op 19-11-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ervaring met Litebit? Ik wil daar bepaalde coins kopen maar hoorde ergens dat je bij een bepaalde site gelijk aan abonnementen vastzat (kan het artikel niet meer vinden). Dus mijn vraag zit je ergens aan vast als je bij litebit koopt? Of andere verborgen kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:32
Maak een account aan bij bittrex, koop je bitcoins bij bitonic of een andere toko en stuur ze naar bittrex. Vanuit daar kan je andere crypto's kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:28:
Hebben jullie ervaring met Litebit? Ik wil daar bepaalde coins kopen maar hoorde ergens dat je bij een bepaalde site gelijk aan abonnementen vastzat (kan het artikel niet meer vinden). Dus mijn vraag zit je ergens aan vast als je bij litebit koopt? Of andere verborgen kosten ?
Litebit kun je snel crypto kopen.
Het is meestal wel wat duurder dan een exchange en je betaalt wat aan transactiekosten. Verder gaat het erg snel en het betalen met ideal is ideal
Pagina: 1