Topiceinde
[q]
Een topic kan op verschillende manieren ten einde lopen. Een verstomde discussie behoeft geen uitleg, maar in twee specifieke gevallen verwachten wij het volgende:
- Slotje: Een moderator heeft je topic gesloten. Neem in dat geval altijd goed de sluitmessage door. Bij twijfel of vragen kun je contact opnemen met de moderator in kwestie via één van de mogelijkheden in zijn profiel. Zie verder hierboven.
- Opgelost: Je hebt een probleemtopic geopend en het is opgelost. Post dan altijd op welke manier je het hebt opgelost. Op deze manier is het voor een volgende lezer ook makkelijker een oplossing te vinden. Post ook als je het uiteindelijk hebt 'opgelost' door middel van een herinstallatie of format. Opgelost betekent niet dat het topic daarna op slot moet.
Jammer; hoewel initieel punt 2 aan de orde was is het nu, dankzij je edit, omgeslagen in punt 1...
Los daarvan: ik zou als ik jou was even héél goed nagaan of wat je doet wel toegestaan is/wordt door de eigenaar van die site en
in principe hoef je dit soort vragen hier voortaan niet meer te stellen
[
Voor 12% gewijzigd door
RobIII op 18-11-2017 00:46
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij