account verwijderen op iPad mini 2 zonder gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen!

Ik had een vraag over een account verwijderen van een iPad mini 2 zonder enige inlog gegevens.

Ik heb hem een tijd terug gekregen en gebruikte het account van iemand anders omdat ik geen Apple account had. Ik ben meer van de Android maar wie zegt nou nee tegen een gratis iPad mini 2.

Dus weet iemand hoe ik het account kan verwijderen zonder inlog gegevens?

Alle ideeën zijn welkom!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
ik zou zeggen even langs de apple store dan kunnen ze hem vast unlocken voor je

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:40
Helaas gaat je dat niet lukken zonder de inlog gegevens van de vorige eigenaar. Is allemaal onderdeel van de beveiliging van Apple. Zo heeft een dief niets aan het apparaat zonder die inlogcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem we gewoon unlocken maar hij was van een ex. En sinds ik een nieuwe vriend heb gaat die hem telkens blokkeren en kut teksten erop zetten en andere dingen om mij te irriteren. Hij wilt hem niet terug maar ook niet zijn account eraf halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:05:
Ik kan hem we gewoon unlocken maar hij was van een ex. En sinds ik een nieuwe vriend heb gaat die hem telkens blokkeren en kut teksten erop zetten en andere dingen om mij te irriteren. Hij wilt hem niet terug maar ook niet zijn account eraf halen.
Gooi die iPad dan gewoon lekker weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 18:19
Account kan je niet verwijderen zonder de inloggegevens, de Apple Store zal dit ook niet doen.

Of je zal het met je Ex moeten oplossen, en anders zit je met een geblokkeerde IPad waar je niks tot zeer weinig mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
corporalnl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
Account kan je niet verwijderen zonder de inloggegevens, de Apple Store zal dit ook niet doen.

Of je zal het met je Ex moeten oplossen, en anders zit je met een geblokkeerde IPad waar je niks tot zeer weinig mee kan.
Je kunt hem altijd nog gebruiken als gratis snijplank / vliegenmepper / etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
Niet 100% zeker maar: Als je de originele aankoopfactuur hebt, wilt Apple hem nog wel eens unlocken als je uitlegt wat de situatie is? Correct me if I'm wrong.

Geen idee trouwens hoe je dat van je ex zou moeten krijgen, als die al een aankoopbon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alleen de oorspronkelijke eigenaar van de iPad kan het account verwijderen. Zie Activeringsslot van ‘Zoek mijn iPhone‘ uitschakelen voor details. Afgezien daarvan zijn discussies over het omzeilen van beveiligingen hier niet toegestaan, en gaat dit topic daarom ook op slot. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.